Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 43984622

Ravenol Motorový olej RAVENOL HLS 5W-30 1litr - syntetický

Ravenol Motorový olej RAVENOL HLS 5W-30 1litr - syntetický

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Syntetický motorový olej RAVENOL HLS 5W-30 Celý popis
212 Kč
212 Kč
S novou kartou za

19.6.2024 - 20.6.2024 na vaší adrese

Popis

Syntetický motorový olej RAVENOL HLS 5W-30 1litr

Druh: SYNTETICKÝ

Obal: Lahev

Obsah: 1 litr

 

Specifikace:

 - API SN

 - API CF

 - ACEA C3

 

Výrobcem vozidla doporučené:

 - MB 229.31

 - VW 502 00

 - FIAT 9.55535-S3

 - CHRYSLER MS-11106

 

Licencováno pro:

 - MB-FREIGABE 229.51

 - MB-FREIGABE 229.52

 - BMW LONGLIFE-04

 - GM DEXOS2™

 - VW 505 00

 - VW 505 01

 - API SN 

 

RAVENOL HLS 5W-30 je plně syntetický Mid SAPS motorový olej s nízkým třením pro automobily benzinovými a naftovými motory s nebo bez přeplňování turbodmychadlem a přímým vstřikováním. Zaručuje minimalizaci tření, opotřebení a spotřebu paliva, výborné vlastnosti při studených startech. Prodloužený interval výměny oleje v souladu s pokyny výrobce.Výborný výkon při studených startech zaručuje optimální bezpečnost mazání během startovací fáze za studena.

RAVENOL HLS 5W-30 přináší významné úspory paliva a snižuje emise k ochraně životního prostředí.
RAVENOL HLS 5W-30 je Mid SAPS olej, který účinně zabraňuje ucpání filtru pevných částic.

Aplikační poznámka:
RAVENOL HLS 5W-30 je vhodný jako vysoce výkonný lehkoběžný motorový olej pro náročné motory. Doporučuje se pro moderní benzínové a vznětové motory osobních automobilů, včetně verzí turbo a motorů s přímým vstřikováním, za všech provozních podmínek. Používá se také u vozidel s filtrem pevných částic.


RAVENOL HLS 5W-30 poskytuje:
• Úspora paliva v částečném a plném zatížení provozu
• Vynikající ochrana proti opotřebení a vysoký viskozitní index zajišťuje i při vysoké rychlosti a náročných jízdních podmínkách, vysokou životnost motoru
• Vynikající startovací vlastnosti za studena i při nízkých teplotách –30 ° C.
• Bezpečný mazací film při vysokých provozních teplotách.
• Nízká rychlost odpařování, tím je nižší spotřeba oleje.
• Nevytváření úsad ve spalovacích komorách v oblasti pístních kroužků a ventilů.
• Neutralita vůči těsnícím materiálům.