Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 12440195

Ravenol RACING 4-T Motobike SAE 10W-50

Ravenol RACING 4-T Motobike SAE 10W-50

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Plně syntetický motorový olej 10W-50 pro čtyřtaktní motocykly, 1 litr balení. Celý popis
518 Kč
Zboží od: JandysAuto
518 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

19.6.2024 na výdejním místě
19.6.2024 - 20.6.2024 na vaší adrese

Popis

RAVENOL Racing 4-T Motobike SAE 10W-50 je plně syntetický olej pro čtyřtaktní motocyklové motory, který byl vyvinut speciálně pro závodní použití s ​​technologií USVO® & CleanSynto®.

Je navržen na 100% na bázi PAO a esterů, a proto jej lze podle německého práva klasifikovat také jako „plně syntetický“. Díky speciální formulaci založené na nové závodní technologii, dosahujeme dokonalé kombinace pro motor, převodovku a spojku. Vynikající vlastnosti plně syntetických PAO základových olejů a esterů zajišťují maximální výkon a spolehlivou ochranu proti opotřebení.

Olej lze použít jak v závodech, tak v běžném provozu na silnici. Vynikající chování při studeném startu zajišťuje optimální bezpečnost mazání ve fázi chodu za studena. S výraznou úsporou paliva pomáhá olej chránit životní prostředí snížením emisí.

Vlastnosti:

  • Lepší výkon než běžné motocyklové oleje a optimální ochrana
  • Maximální výkon a zrychlení díky sníženému tření a lepší čistotě motoru
  • Perfektní zápas k závodění
  • Extrémní snížení opotřebení
  • Velmi stabilní index viskozity díky vysoké smykové stabilitě
  • Rychlé naolejování motoru
  • Prevence kalů, lakování, koksování a koroze
  • Zabraňuje usazování oleje ve spalovacích komorách, v zóně pístního kroužku a na ventilech

Použití: YAMAHA / KAWASAKI / HONDA / APRILIA / BMW / SUZUKI / DUCATI / TRIUMF / MOTO-GUZZI / KTM

Specifikace: API SN / JASO MA / MA2

Poznámky k aplikaci:

RAVENOL Racing 4-T Motobike SAE 10W-50 je ideální syntetický mazací olej pro velmi výkonné čtyřtaktní motory. Složení zaručuje maximální ochranu všech součástí motoru. Usnadňuje řazení, takže lze řadit a měnit rychlostní stupně přesně, tiše a hladce. Účinnost se odráží ve velmi nízkém tření komponent motoru při zachování maximálního výkonu. Lze použít jak na silnici, tak na závodní dráze.