Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Hlavní vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×ZnačkaKenzo
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou bambusu a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku a akordu santalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou moře a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře a kořeněných tónů ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku, vetiveru a akordu santalového a akigalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 26.9. - 27.9.