Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Vedlejší vůně
Objem
Hlavní vůně
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Hlavní vůněkvětinová
Každý rok si Hermès vybírá téma, na kterém buduje svoji aktuální kolekci. Pro rok 2005 je to řeka, a proto se vůně jmenuje „Zahrada na Nilu“. Egypt nejsou jenom pyramidy a Sahara, ale také mocný Nil. Jeho ostrovy, plné zeleně, se staly inspirací pro tuto ojedinělou vůni.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Boss The Scent For Her od značky Hugo Boss je ženská, květinově-ovocná vůně. Otevírá se tóny broskve a frézie, poté se pozvolna rozvine vůně osmanthusu a na závěr vás pohltí pražené kakaové boby. Tváří vůně je modelka Anna Ewers. Na trh byla uvedena v roce 2016.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Boss The Scent For Her od značky Hugo Boss je ženská, květinově-ovocná vůně. Otevírá se tóny broskve a frézie, poté se pozvolna rozvine vůně osmanthu a na závěr vás pohltí pražené kakaové boby. Tváří vůně je modelka Anna Ewers. Na trh byla uvedena v roce 2016.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Parfém Hugo Boss Boss Ma Vie Pour Femme představuje silnou a nezávislou ženu, která se nebojí riskovat. Složení parfému se skládá ze tří částí. První část symbolizuje modernost, druhá část ženskost a třetí část důvěru.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Rose Passion od značky Jimmy Choo je exotická květinově-vanilková vůně plná lahodného potěšení. Bohatý květ plumérie se snoubí s elegantním jasmínem. Srdce zahalí neodolatelná vůně kokosu a vzácné orchideje, kterou v základu doplní vanilka a luxusní santalové dřevo.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Rose Passion od značky Jimmy Choo je exotická květinově-vanilková vůně plná lahodného potěšení. Bohatý květ plumérie se snoubí s elegantním jasmínem. Srdce zahalí neodolatelná vůně kokosu a vzácné orchideje, kterou v základu doplní vanilka a luxusní santalové dřevo.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Blue Orchid od značky Lanvin je květinová pižmová toaletní voda pro ženy. Odvážná vůně vás zaujme akordy citronu a jablka. Luxusní a vzácné tóny modré orchideje se snoubí s pudrovými tóny kosatce. Delikátní akordy pižma a fazole tonky uzavírají tuto rafinovanou dámskou vůni.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Eclat D´Arpege je vůní ženskosti, ženskost je vyjádřením lásky a vášně. Ženskost je podpisem značky Lanvin. Vůně Eclat D´Arpege je jako melodie – svěží, čistá a plná radosti. Od prvního nadechnutí vyvolává Eclat D´Arpege dojem plný jemné záře a radosti, který přetrvává.
můžete mít 4.6. - 5.6.