Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
měsíčně
Upřesnit parametry
R-Sport Elektrické autíčko Cabrio M4 Červené R-Sport Elektrické autíčko Cabrio M4 Červené
R-Sport Elektrické autíčko Cabrio M4 Červené

Dětský sportovní kabriolet pro děti s bateriovým dálkovým ovládáním. Doporučený věk dítěte je 1–4 roky.

R-Sport Skládací koloběžka H4 Bílá R-Sport Elektrické autíčko Cabrio M4 Červené
R-Sport Skládací koloběžka H4 Bílá

Skládací kovová dvoukolová koloběžka s výškově nastavitelnými řídítky a velmi pevnou konstrukcí do maximálního zatížení až 100 kg. Pro děti od 4 let až do 160 cm výšky. Popis Pro dospělé a děti Velké gumové kola Ložiska kol Brzdový pedál Otočné přední kolo a volant Nastavitelný volant (4

můžete mít 26.6.

R-Sport Skládací koloběžka H4 Červená R-Sport Elektrické autíčko Cabrio M4 Červené
R-Sport Skládací koloběžka H4 Červená

R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Bílý Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Červená
R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Bílý

Velké Dětské elektrické auto JEEP 4×4 s MP3, měkkým křeslem a odpružením. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 3 do 6 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startupohon na 4 kolaukaz

R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Červený Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Červená
R-Sport Velký Jeep X4 4x4 Červený

můžete mít 26.6.

Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Červená Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Červená
Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Červená

Vozidlo řídí samo dítě, které sedí za volantem a mačká pedály. Vozítko plní velmi podobnou funkci jako jízdní kolo a umožňuje dítěti aktivně rozvíjet motorické dovednosti. Je poháněn pouze svalovou silou. Motokáru lze řídit dopředu i dozadu a umí zatáčet. Vozidlo je obecně určeno pro venkovní po

můžete mít 26.6.

Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Bílá Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Bílá
Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Bílá

můžete mít 26.6.

Aga Dětská tříkolka TRIKE FIX LITE šedá Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Bílá
Aga Dětská tříkolka TRIKE FIX LITE šedá

Dětská tříkolka s košíkem. Má otočné sedadlo, výsuvné vodítko a zvonek. třístupňová síťovaná stříška chrání dítě před sluncem. Ve složeném stavu zabírá velmi málo místa. Robustní zpracování zaručuje bezpečnost. Barva: šedá.

můžete mít 21.6.

Aga Dětská tříkolka TRIKE FIX LITE Modrá Abarth R-Sport Dětská Motokára Abarth Bílá
Aga Dětská tříkolka TRIKE FIX LITE Modrá

Dětská tříkolka s košíkem. Má otočné sedadlo, výsuvné vodítko a zvonek. třístupňová síťovaná stříška chrání dítě před sluncem. Ve složeném stavu zabírá velmi málo místa. Robustní zpracování zaručuje bezpečnost. Barva: modrá.

můžete mít 21.6.

Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Červené Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Červené
Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Červené

Toto krásné vozidlo se může stát prvním autem v životě vašeho dítěte a vytvořit mu nezapomenutelné vzpomínky na dětství, ke kterým se bude vracet i po letech. Barevné auto – sportovní vůz – pro malého řidiče. Výrobce deklaruje vozidlo pro děti starší 3 let, pokud však dítě umí samo sedět, nic mu ne

můžete mít 26.6.

Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Černé Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Červené
Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Černé

můžete mít 26.6.

Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Bílé Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Červené
Audi CABRIO AUDI E-Tron GT Auto na baterie a dálkové ovládání Bílé

můžete mít 26.6.

Audi R-Sport AUDI R8 SPORT Elektrické autíčko na dálkové ovládání Červené Audi R-Sport AUDI R8 SPORT Elektrické autíčko na dálkové ovládání Červené
Audi R-Sport AUDI R8 SPORT Elektrické autíčko na dálkové ovládání Červené

Dětské sportovní autíčko na baterie s dálkovým ovládáním AUDI R8 SPORT KABRIOLET HUDBA + KLAKSON + DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ 2.4G AUDI LICENCE Kola z pěny EVA + sedadlo z měkké eko kůže vozidlo lze řídit buď dálkovým ovládáním (rodičem), nebo jej může dítě řídit samostatně, když sedí za volantem. Vozidlo

můžete mít 26.6.

Audi R-Sport AUDI R8 SPORTna dálkové ovládání Modré Audi R-Sport AUDI R8 SPORT Elektrické autíčko na dálkové ovládání Červené
Audi R-Sport AUDI R8 SPORTna dálkové ovládání Modré

můžete mít 26.6.

Audi R-Sport AUDI RS6 GT Elektrické autíčko Červené Audi R-Sport AUDI R8 SPORT Elektrické autíčko na dálkové ovládání Červené
Audi R-Sport AUDI RS6 GT Elektrické autíčko Červené

Elektrické autíčko Audi RS6 má dva motory o výkonu 35W a baterii s kapacitou 12V 7Ah. Elektrické autíčko má hudební hudebním panelem se vstupy pro MP3, USB, Bluetooth a předehrané melodie. Sedadlo je vyrobeno z ekologické kůže a má bezpečnostní pásy. O pohodlnou jízdu se postarají kola, které jsou v

můžete mít 26.6.

Audi R-Sport AUDI RS6 GT na dálkové ovládání Bílé Audi R-Sport AUDI RS6 GT na dálkové ovládání Bílé
Audi R-Sport AUDI RS6 GT na dálkové ovládání Bílé

můžete mít 26.6.

Audi R-Sport AUDI TT Elektrické autíčko Černé Audi R-Sport AUDI RS6 GT na dálkové ovládání Bílé
Audi R-Sport AUDI TT Elektrické autíčko Černé

Vozidlo může být řízeno buď dálkovým ovládáním (rodičem), nebo jej může dítě řídit samostatně, když sedí za volantem. Dálkovým ovladačem lze jezdit dopředu a dozadu a zatáčet doprava a doleva.Vozidlo je obecně určeno pro venkovní použití, ale jeho ergonomický design je příznivý a umožňuje jeho použi

můžete mít 26.6.

Audi R-Sport AUDI TT Elektrické autíčko Bílé Audi R-Sport AUDI RS6 GT na dálkové ovládání Bílé
Audi R-Sport AUDI TT Elektrické autíčko Bílé

můžete mít 26.6.

Audi R-Sport AUDI TT Elektrické autíčko Bílé Audi RS6 GT RED Auto na baterie EVA Kožené dálkové ovládání
Audi R-Sport AUDI TT Elektrické autíčko Bílé

můžete mít 26.6.

Audi RS6 GT RED Auto na baterie EVA Kožené dálkové ovládání Audi RS6 GT RED Auto na baterie EVA Kožené dálkové ovládání
Audi RS6 GT RED Auto na baterie EVA Kožené dálkové ovládání

dětské sportovní kabrioletové auto na baterie s dálkovým ovládáním CABRIO AUDI RS6 GT MUSIC + KLÁVESNICE+MP3+PILOT 2.4G LICENCE AUDI Pěnová EVA kola, měkké sedadlo z eko kůže Rozměry auta: 102×60×45cm BARVA ČERVENÁ Vozidlo lze řídit buď dálkovým ovládáním (rodičem), nebo může dítě řídit samostatně,

můžete mít 26.6.

Bmw AUDI BMW i4 Red Battery Car EVA Leather Pilot Audi RS6 GT RED Auto na baterie EVA Kožené dálkové ovládání
Bmw AUDI BMW i4 Red Battery Car EVA Leather Pilot

dětské sportovní kabrioletové auto na baterie s dálkovým ovládáním CABRIO BMW i4 MUSIC + KEYBOARD+MP3+PILOT 2.4G BMW LICENCE FAMÓZNÍ EVA KOLEČKA, měkké kožené sedlo Rozměry: 117×67×43cm BARVA ČERVENÁ Hlavní vlastnosti autíčka: – dálkové ovládání pomocí dálkového ovladače nebo může dítě řídit samosta

můžete mít 21.6.

Bmw R-Sport BMW 6GT Elektrické autíčko Červené Bmw X6M červená Měkká kola Eva, měkké sedadlo Licence
Bmw R-Sport BMW 6GT Elektrické autíčko Červené

Dětské elektrické autíčko s licencí BMW pro děti od 3 let, které je snadno ovladatelné. Rychlost elektrického vozítka se ovládá pomocí nožního akcelerátoru, který je integrovaný společně s brzdou v jednom pedálu, po sešlápnutí akcelerátoru se autíčko rozjede a po uvolnění začne brzdit. Auto jezdí do

můžete mít 26.6.

Bmw X6M černá Měkká kola Eva, měkké sedadlo Licence Bmw X6M červená Měkká kola Eva, měkké sedadlo Licence
Bmw X6M černá Měkká kola Eva, měkké sedadlo Licence

BMW X6M Cabrio, měkká kola Eva, dětské bateriové auto na dálkové ovládání.BARVA ČERNÁDálkově ovládanéMěkká kola z EVA pěnyMěkkáopěrka sedadla zekokůžes licencí BMWSvítící přední a zadní světla, otevírací dveře, hudba, klaksonVozidlo lze ovládat buď dálkovým ovladačem (rodičem), nebo jej může dítě ov

můžete mít 21.6.

Bmw X6M červená Měkká kola Eva, měkké sedadlo Licence Bmw X6M červená Měkká kola Eva, měkké sedadlo Licence
Bmw X6M červená Měkká kola Eva, měkké sedadlo Licence

BMW X6M Cabrio, měkká kola Eva, dětské bateriové auto na dálkové ovládání.BARVA ČERVENÁDálkově ovládanéMěkká kola z EVA pěnyMěkkésedadlo zekokůžes licencí BMWSvítící přední a zadní světla, otevírací dveře, hudba, klaksonVozidlo lze ovládat buď dálkovým ovladačem (rodičem), nebo jej může dítě ovládat