Cena
Štítek
Dostupnost
Šířka (mm)
Průměr (")
Profil
Období
Určení
Index nosnosti
Rychlostní index
Třída palivové účinnosti
Třída přilnavosti za mokra
Třída valivého hluku
Hodnota valivého hluku (dB)
DOT orient. týden a rok výroby
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Zimní pneumatika SNOWROAD VAN je určena pro lehké nákladní vozy a dodávky. Mohutné dezénové bloky účinně rozkládají všechny síly i při maximálním zatížení pneumatiky, dále napomáhají ke stabilitě i při náhlých změnách směru jízdy. Množství drážek účinně zvyšuje povrch a tím přilnavost za všech zimn
můžete mít 5.6.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.6.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.6.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.6.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.6.
Nová zimní pneumatika TOMKET SNOWROAD je určena pro extrémní zimní klimatické podmínky jako je sníh, led a mráz a to díky velmi měkké směsi s vysokým podílem siliky. Proto je doporučována pro náročné zimní podmínky s nízkými teplotami, mrazem a dostatkem sněhu, kde podává ty nejvyšší výkony. Asyme
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu brzdné dráhy z 80 km/h na mokré vozovce s následujícími výsledky: francouzský prestižní výrobce 26,9 m, TOMKET SPORT 27,2 m, český výrobce pneumatik 27,6 m a zástupce evropského středního segmentu 28,2 m. Přestože se jedná o náš základní model, sn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.
Tato pneumatika byla hodnocena ve srovnávacím testu proti francouzskému prestižnímu výrobci pneumatik, kdy brzdná dráha na mokré vozovce byla pouze o 10 cm delší a proti zástupci středního segmentu byla brzdná dráha o 3 m kratší. Celý test ke stažení na našich stránkách. POPIS PNEUMATIKY: Nová letn
můžete mít 5.6.