Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×ZnačkaLacoste
Řekneme-li „Lacoste“, automaticky tím myslíme svobodu a radost. Právě tyto pocity v nás má evokovat i vůně Lacoste Essential, z níž zaznívá apel: „Udělejte si čas sami na sebe a na to, co vás skutečně baví!“ Má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste Pour Femme byla vytvořena pro ženu, která má v sobě ryzí přitažlivost a půvab. Pro ženu, která má odvahu vyjevit své emoce a podělit se o své pocity. Žena Lacoste je spíše půvabná než krásná, zářící a vstřícná, ale nesnaží se flirtovat a svádět za každou cenu.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Kde jsou časy, kdy jediná barva vhodná a přípustná na tenis byla bílá? Nejen na kurty, ale do všech mačů, které nám život připravuje, teď vzhůru v červené! Vůní vítězů je pánská vůně Lacoste Red Style In Play.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Booster je ztělesněním sportovního života. Přináší vitalitu a pohodu, povzbuzuje tělo i mysl. Pusťte se do toho s vervou, humorem a Boosterem, jedinečnou toaletní vodou, ze které čiší energie. Vůně je určena především pro mladé muže. Vůně byla na trh uvedena v roce 2006.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Tato pánská vůně Lacoste Pour Homme v sobě spojuje nekonvenční, leč rafinovaný styl. Je to svěží vůně a jak prozrazuje jednoduché pojmenování, je navržena pro muže, kteří dávají přednost moderním a mužným vůním. Patříte mezi ně i vy? Vůně byla na trh uvedena v roce 2002.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle French Panache z kolekce L. 12. 12 je chyprově-květinová vůně pro ženy. V úvodu ucítíte svěží bergamot, jemný růžový pepř a aromatický černý rybíz. Poté se rozvoní květinová kombinace růže a sambackého jasmínu podtrhnutá tóny šampaňského.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste představuje Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle – květinově-ovocnou vůni pro ženy. Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle Sparkling je roztomilá, veselá a hravá vůně s francouzským podpisem. Hlavu tvoří ovocné tóny mandarinky, červené jablko a ostružiny spolu s kořením.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste L. 12. 12. Rose Eau Intense je květinová toaletní voda pro ženy. Okouzlující, intenzivní, nespoutaná – ale i něžná a velmi ženská. Taková je toaletní voda, která se otevírá impozantním spojením pikantního černého pepře s jemným bílým čajem a svěží mandarinkou.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste Match Point Cologne je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Eau de Lacoste L. 12. 12 Pour Elle Eau Fraiche je dámská květinově-vodní vůně, které mísí květy magnólie, konvalinek a jasmínu s dřevnatou základnou indonéské pačuli. Vůně byla uvedena na trh v roce 2018.
můžete mít 23.9. - 24.9.
L`Homme Lacoste je dřevitě-kořeněná vůně pro muže uvedená na trh v roce 2017. Hlava je tvořena mandarinkou, sladkým pomerančem, kdoulemi a rebarborou. V srdci se spojuje černý pepř se zázvorem, jasmínem a mandlemi. Základ se skládá z ambry, vanilky, pižma a cedrového dřeva.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste L. 12. 12. Blanc Eau Intense je pánská kořeněná toaletní voda pro moderní muže. Osvěžující, jiskřivá mandarinka se snoubí s kurkumou a kardamome, doplněná o harmonický dotek levandule a šarmantní, osvěžující aroma muškátové šalvěje.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste L. 12. 12. Rose Eau Fraîche je svěží citrusově-dřevitá toaletní voda pro všechny ženy, které se rády zahalí do něžnosti a jemnosti, ale skrývá se v nich nezkrotná síla a touha vítězit.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste L. 12. 12. Rose Eau Intense je květinová toaletní voda pro ženy. Okouzlující, intenzivní, nespoutaná – ale i něžná a velmi ženská. Taková je toaletní voda, která se otevírá impozantním spojením pikantního černého pepře s jemným bílým čajem a svěží mandarinkou.
můžete mít 23.9. - 24.9.
L`Homme Lacoste je dřevitě-kořeněná vůně pro muže uvedená na trh v roce 2017. Hlava je tvořena mandarinkou, sladkým pomerančem, kdoulemi a rebarborou. V srdci se spojuje černý pepř se zázvorem, jasmínem a mandlemi. Základ se skládá z ambry, vanilky, pižma a cedrového dřeva.
můžete mít 23.9. - 24.9.
L´Homme Lacoste Intense je dřevitě-kořeněná vůně pro muže uvedená v roce 2018. Hlava obsahuje svěží citrusy a rebarboru. V srdci se snoubí zázvor, černý pepř, jasmín, mandle, hedion a ananas.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste Match Point Cologne je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 23.9. - 24.9.