Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6855695

Heliocare® Tónovací gel bez oleje SPF 50 360° Color (Gel Oil-Free) 50 ml (Odstín Beige)

Heliocare® Tónovací gel bez oleje SPF 50 360° Color (Gel Oil-Free) 50 ml (Odstín Beige)

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Tónovací gel bez oleje SPF 50 360° Color je vhodný pro normální, smíšenou až mastnou pleť se sklonem k akné. Sjednocuje barevný tón pleti, kryje drobné nedokonalosti a nedostatky pleti, hydratuje ji a zmatňuje. Celý popis

Odstín

default
default
Produkt se již neprodává
497 Kč
Zboží od: Vivantis
497 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

Popis

Tónovací gel bez oleje SPF 50 360° Color je vhodný pro normální, smíšenou až mastnou pleť se sklonem k akné. Sjednocuje barevný tón pleti, kryje drobné nedokonalosti a nedostatky pleti, hydratuje ji a zmatňuje. Chrání pleť před negativními vlivy slunečního záření, před stárnutím pleti, slunečními alergiemi a vznikem hyperpigmentací. Redukuje tvorbu kožního mazu, neucpává póry, čímž brání vzniku nedokonalostí, příp. akné. Je hypoalergenní, neobsahuje alkohol. Testováno pod odborným dermatologickým a oftalmologickým dohledem. Bez parabenů. Voděodolný.

Aktivní látky:

  • inovativní filtry a Bioshield systém – poskytují komplexní a maximální ochranu před UVB, UVA slunečním zářením, před viditelným a infračerveným světlem,
  • fernblock – minimalizuje vznik hyperpigmentací, zpomaluje proces stárnutí pleti a redukuje projevy sluneční alergie. 

Vlastnosti:

  • tónovací gel bez oleje,
  • pro normální, smíšenou až mastnou pleť,
  • chrání před UV zářením,
  • sjednocuje tón pleti,
  • hydratuje ji,
  • kryje nedokonalosti,
  • zmatňuje pleť,
  • neucpává póry,
  • je bez alkoholu a parabenů, 
  • je hypoalergenní a voděodolný.
Jak používat:

Před použitím protřepte. Aplikujte rovnoměrně a v dostatečném množství na tvář alespoň 20 minut před pobytem na slunci. Aplikaci opakujte každé 2–3 hodiny a vždy po koupání a při nadměrném pocení. Balení „airless“ pumpa umožní přesné dávkování a 100% spotřebování obsahu produktu.