Státní organizace

Jsme přesvědčeni, že základem dobrého obchodního vztahu je profesionální osobní přístup. Zákazníkům, kteří mají zájem o dlouhodobou spolupráci, nabízíme možnost komunikace se specialisty oddělení pro firemní zákazníky (B2B).

V emailu na B2B@mall.cz prosím popište vaši představu obchodní spolupráce. Odpověď obdržíte nejpozději do 24 hodin.

Speciální nabídky

Pro naše firemní zákazníky vytváříme cenové nabídky, obsahující množstevní slevy.
Obdržíte ji na vyžádání (po specifikaci produktů, o které máte zájem), na vaši kontaktní emailovou adresu.

Expresní doprava a osobní odběr

Našim registrovaným zákazníkům s pravidelnými nákupy nabízíme expresní dopravu zdarma.

Sleva na jednorázový nákup

Na Vaši poptávku vytvoříme individuální cenovou nabídku. Poptávku je potřeba zadat prostřednictvím našeho webového rozhraní tímto způsobem:

  1. Vyberte zboží, o které máte zájem, a vložte je do košíku.
  2. Přejděte k pokladně a přihlaste se, případně vytvořte registraci pro vaší instituci.
  3. Zvolte způsob dopravy a dodací adresu dle vašich potřeb.
  4. Zvolte způsob platby převodem.
  5. Číslo objednávky, které jste obdrželi emailem, vložte do předmětu emailu společně s heslem „Poptávka“ a zašlete je na emailovou adresu B2B@mall.cz.

Do 24 hodin obdržíte odpověď s cenovou nabídkou.

Při žádosti o vytvoření cenové nabídky je nutné, aby vaše poptávka splňovala tyto podmínky:

  • Celková cena poptávky, zboží neoznačeného jako partnerský prodej > 35.000 Kč bez DPH.
  • Celková cena poptávky, zboží označeného jako partnerský prodej > 100.000 Kč bez DPH.
  • Celkové množství poptávaného zboží, v obou případech > 2 ks.

Nákup na fakturu se splatností

Státním organizacím (subjektům veřejné správy) nabízíme možnost nakupovat na fakturu se splatností na základě oficiální písemné objednávky.

Pokud chcete objednat na fakturu, je nutné, aby Vaše objednávka splňovala tyto náležitosti:

  • Kompletní fakturační údaje odběratele (název, adresa sídla, IČ, DIČ)
  • Adresu dodání a jméno konečného příjemce
  • Jméno, telefon a e-mail kontaktní osoby
  • Číslo naší objednávky (alternativně seznam zboží, počet kusů a jednotlivé ceny produktů)
  • Celkovou konečnou cenu objednávky
  • Dobu splatnosti
  • Podpis
  • Razítko

Samotný proces objednání je poté velice jednoduchý, nevyžaduje vypisování seznamu zboží, počtu kusů, jednotlivých cen.

Objednávku vytvoříte takto:

  1. Vyberte zboží, o které máte zájem a vložte je do košíku.
  2. Přejděte k pokladně a přihlaste se, případně vytvořte registraci pro Vaší instituci.
  3. Zvolte způsob dopravy a dodací adresu dle Vašich potřeb.
  4. Zvolte způsob platby převodem.
  5. Číslo objednávky, které jste obdrželi emailem, vložte do Vaší oficiální objednávky namísto seznamu zboží.
  6. Takto vytvořenou objednávku zašlete ve formě přílohy na emailovou adresu B2B@mall.cz a jako předmět uveďte Objednávka + číslo objednávky.

Do 24 hodin od obdržení objednávky Vás bude kontaktovat B2B specialista s informacemi o zpracování objednávky.

Fakturace se splatností je umožněna pouze za předpokladu, že objednávka neobsahuje zboží označené jako partnerský prodej.

Nenalezli jste informace, které jste hledali?

Pokud s námi chcete spolupracovat při svých nákupech jiným způsobem, neváhejte a pošlete nám svou představu na emailovou adresu B2B@mall.cz.