Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Kategorie parfému
Typ parfému
Vedlejší vůně
Objem
Hlavní vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Kategorie parfémupánské
Slavný, vysoce postavený návrhářský dům bot značky Jimmy Choo přichází na trh s novou vůní „Man“. Tato vůně je pro muže s vytříbeným vkusem pro styl, pro muže, kteří jsou sofistikovaní a oslňují sebevědomím. Tváří vůně se stal slavný herec Kit Harington, který ztělesňuje pravou tvář vůně „Man“.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Urban Hero je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlavu tvoří černý pepř a kaviárový citrus (finger lime); australské ovoce, které voní po pampeliškách. V srdci ucítíte růžové dřevo (palisandr) a vetiver. Kompozici uzavírá kůže a šedá ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Joop! Homme je vyjádřením mužské smyslnosti. Je plná fascinující originality a kontrastů. Oslavuje všechny aspekty mužské osobnosti. Smyslná, vysoce kreativní, expresivní vůně. Pod vyrovnaným povrchem doutná mohutný oheň. Vůně byla uvedena na trh v roce 1989.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Toaletní voda Bois d'Ambre od Karla Lagerfelda je elegantní, stylová a ušlechtilá parfémová kompozice patřící do skupiny orientálně-ambrových vůní. Akordy této nádherné toaletní vody inspirují muže k dosažení nových cílů. Dodává jeho image přirozené a jedinečné kouzlo.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Karl Lagerfeld Classic je klasický parfém v pravém smyslu slova – první pánská vůně Karla Lagerfelda z roku 1978. Lagerfeld jí předal své jméno, formu a své vnitřní charizma. Je to orientálně-dřevitá vůně s tabákovým nádechem.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Karl Lagerfeld For Him je svěží, fougerová vůně pro všechny muže, kteří milují dobrodružství a volnost. Ukrývá v sobě v úvodu levanduli a mandarinku, v srdci fialku a zelené jablko a v závěru vůně santalové dřevo a ambru. Na trh byla uvedena v roce 2014.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou moře a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře a kořeněných tónů ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku, vetiveru a akordu santalového a akigalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Lacoste L. 12. 12. Blanc Eau Intense je pánská kořeněná toaletní voda pro moderní muže. Osvěžující, jiskřivá mandarinka se snoubí s kurkumou a kardamome, doplněná o harmonický dotek levandule a šarmantní, osvěžující aroma muškátové šalvěje.
můžete mít 4.6. - 5.6.
L´Homme Lacoste Intense je dřevitě-kořeněná vůně pro muže uvedená v roce 2018. Hlava obsahuje svěží citrusy a rebarboru. V srdci se snoubí zázvor, černý pepř, jasmín, mandle, hedion a ananas.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Lacoste Match Point Cologne je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 4.6. - 5.6.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 4.6. - 5.6.