Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Kategorie parfému
Objem
Vedlejší vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Kategorie parfémupánské
Nuit D´Issey od značky Issey Miyake je pánská, citrusově-kořeněná vůně pro muže. V úvodu se mísí grapefruit a bergamot, poté se o slovo přihlásí koření, vetiver, dřevité tóny, černý pepř, kůže a nakonec vše završí ebenové dřevo, kadidlo, pačuli a fazole tonka. Na trh byla uvedena v roce 2014.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Jean Paul Gaultier Scandal For Him je jantarově-dřevitá vůně pro muže. Tato fantastická vůně přichází v elegantním a velkolepém flakonu, který svou tmavě šedou kouřovou barvou dodává stylový a ponurý design. Tóny této toaletní vody tvoří šalvěj, mandarinka, karamel, fazole tonka a svůdný vetiver.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Jimmy Choo Man Aqua je aromatická vodní toaletní voda pro muže, kterou vytvořili Paul Guerlain a Julien Rasquinet. Snahou bylo vytvořit vůni, která evokuje nespoutanost divokého oceánu.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Slavný, vysoce postavený návrhářský dům bot značky Jimmy Choo přichází na trh s novou vůní „Man“. Tato vůně je pro muže s vytříbeným vkusem pro styl, pro muže, kteří jsou sofistikovaní a oslňují sebevědomím. Tváří vůně se stal slavný herec Kit Harington, který ztělesňuje pravou tvář vůně „Man“.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Urban Hero je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlavu tvoří černý pepř a kaviárový citrus (finger lime); australské ovoce, které voní po pampeliškách. V srdci ucítíte růžové dřevo (palisandr) a vetiver. Kompozici uzavírá kůže a šedá ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Toaletní voda Bois d'Ambre od Karla Lagerfelda je elegantní, stylová a ušlechtilá parfémová kompozice patřící do skupiny orientálně-ambrových vůní. Akordy této nádherné toaletní vody inspirují muže k dosažení nových cílů. Dodává jeho image přirozené a jedinečné kouzlo.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Karl Lagerfeld Classic je klasický parfém v pravém smyslu slova – první pánská vůně Karla Lagerfelda z roku 1978. Lagerfeld jí předal své jméno, formu a své vnitřní charizma. Je to orientálně-dřevitá vůně s tabákovým nádechem.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Karl Lagerfeld For Him je svěží, fougerová vůně pro všechny muže, kteří milují dobrodružství a volnost. Ukrývá v sobě v úvodu levanduli a mandarinku, v srdci fialku a zelené jablko a v závěru vůně santalové dřevo a ambru. Na trh byla uvedena v roce 2014.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Toaletní voda New York od francouzské značky Karl Lagerfeld je vyrobena speciálně pro všechny muže, kteří si nedokážou představit svůj každodenní život bez lehkosti a bohatosti citrusových vůní. Svěží, povzbuzující dochuť, která dokáže prolomit okovy standardů a neustálých zákazů.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou moře a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře a kořeněných tónů ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku, vetiveru a akordu santalového a akigalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 6.5. - 7.5.
Lacoste L. 12. 12. Blanc Eau Intense je pánská kořeněná toaletní voda pro moderní muže. Osvěžující, jiskřivá mandarinka se snoubí s kurkumou a kardamome, doplněná o harmonický dotek levandule a šarmantní, osvěžující aroma muškátové šalvěje.
můžete mít 6.5. - 7.5.