Mall.cz vstoupil na trh s on-line zájezdy

Největší internetový obchodník Mall.cz kapitálově vstoupil do cestovní agentury Last.cz

Praha, 14. února 2006

V loňském roce se přes internet prodaly zájezdy přibližně za 1 miliardu Kč. Na tento trh nyní vstupuje i největší on-line prodejce Mall.cz, který spojil síly s cestovní agenturou Last.cz.

„Stále více lidí si začíná svoji dovolenou plánovat on-line přes internet, z důvodů jednoduššího a výrazně většího výběru zájezdů. Proto jsme se rozhodli na tento trh vstoupit a nabídnout našim zákazníkům možnost vybrat si na Mall.cz i svoji dovolenou“ říká ke vstupu na tento trh Ondřej Fryc, předseda představenstva společnosti Mall.cz. Od dnešního dne tak může více než 250 000 zákazníků Mall.cz plánovat svoji dovolenou on-line. Na výběr mají více než 80 000 zájezdů do 75 zemí světa.

S Last.cz na severní pól

„První zájezd na Last.cz jsme prodali v srpnu 1999 – naší základnou byl byt 1+1 v paneláku a měli jsme představou, že jako cestovatelé budeme díky založení cestovky jezdit ještě více po světě“ říká Petr Chylík, zakladatel Last.cz. „Ovšem od té doby cestujeme stále méně a staráme se o to, aby cestovali naši klienti“ doplňuje manželka Tereza Chylíková, spoluzakladatelka Last.cz.

Od svých počátků obsloužil Last.cz více než 20 000 zákazníků, z nichž se většina každým rokem vrací. V současné chvíli tak mohou cestovat do více než 75 zemí světa, včetně cesty ledoborcem na Severní pól. Pro milovníky teplých krajů a luxusního ubytování, tak mimo tisíce jiných zájezdů nabízí Last.cz i ubytování v pověstném 7-hvězdičkovém hotelu v Dubaji. Naprostým prodejním hitem však zůstávají zájezdy typu „Last Minute“, které díky své výborné ceně a široké nabídce na www.Last.cz oslovují většinu klientů.

V současné době nabízí Last.cz kromě on-line prodeje, možnost koupě zájezdu i na třech pobočkách v ČR. Ze spojení s Mall.cz si zakladatelé slibují nejen výrazné navýšení počtu zákazníků, ale i zlepšení komfortu služeb pro zákazníky, prodejem zájezdů na pobočkách Mall.cz po celé ČR. „Věříme, že řada našich zákazníků ocení rozšíření našeho portfolia a naplánuje si letošní dovolenou s námi,“ uzavírá Ondřej Fryc z Mall.cz