Petr Král z MALL.cz přebírá nově odpovědnost za marketing celého holdingu

Praha, 30. listopad 2009

Petr Král, dosavadní marketingový ředitel české online nákupní galerie MALL.cz, byl povýšen na pozici šéfa marketingu pro celý nizozemský holding Netretail Holding, B. V. Od listopadu letošního roku má tak na starosti marketing holdingu ve všech pěti evropských zemích, kde obchody MALL fungují – vedle ČR také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Německu.

„Mým prvořadým cílem je zvýšit povědomí o značce ve všech pěti zemích a dosáhnout tak navýšení prodeje,“ popisuje své plány Petr Král.

Petr Král pracuje pro MALL.cz tři roky, začínal na pozici produktového manažera obchodu www.bilezbozi.cz. Jako marketingový ředitel celého holdingu bude mít odpovědnost za veškeré marketingové akce Netretail Holding, B. V., bude zajišťovat strategické řízení nových projektů a jeho úkolem bude také koordinace marketingové činnosti v jednotlivých zemích. Vedení společnosti si od sjednocení marketingu slibuje pružnější přenášení know-how mezi zeměmi a také sjednocení komunikace se zákazníky, obchodními partnery i édii.

Novinkou v české divizi společnosti je sjednocení všech 17 oborových e-shopů pod jednu zastřešující značku MALL.cz. Známé jsou například obchody BileZbozi.cz, VideoExpert.cz, Joy.cz nebo Bartsport.cz. Po dokončení celého procesu transformace počítá MALL.cz s jejich přesměrováním na doménu www.MALL.cz. Zákazníci si tak mohou vybírat z více než 37 tisíc položek s tím, že objednávka a platba bude provedena z jednoho takzvaného nákupního košíku. Stejnou cestou sjednocení půjde společnost postupně i v ostatních 4 zemích Evropy, kde působí.