Praha, 9. únor 2010
Další posilování internetového prodeje na úkor kamenných prodejen, přísun nových nakupujích na internetu, stále silnou pozici elektroniky v čele s LCD a zřetelný nárůst méně tradičních internetových komodit, jako je drogerie a oděvy. To vše čeká od roku 2010 přední český hráč na poli internetových obchodů, MALL.cz. Uvedl to na dnešní tiskové konferenci ředitel MALL.cz Marek Liška a doplnil, že MALL.cz očekává ve fiskálním roce 2010/2011 30% nárůst tržeb oproti minulému období.
„Jen silní hráči s profesionálním zázemím na internetu přežijí. Zákazníci totiž neustále pečlivě zvažují investice a tlačí na cenu v kombinaci s požadavkem na vysokou kvalitu služeb. Svoje pozitivní a zejména negativní zkušenosti budou čím dál častěji a úspěšněji sdílet v rychle se rozvíjejících sociální sítích,“ prohlásil Marek Liška.
MALL.cz chce v následujících měsících pokračovat v udržení a zvýšení svého technologického náskoku. Jeho základním kamenem je již plně zaběhlý IS SAP, vysoce moderní skladovací a logistické centrum (6 800 m2) a úspěšné sloučení všech internetových obchodů pod jednu značku a jeden nákupní košík na www.MALL.cz
Vedle technologického pilíře chce MALL.cz dále rozvíjet vztah se zákazníky. Zde se zaměří na maximální kvalitu služeb, věrnostní systémy, rozvoj komunity, ale i oslovení zákazníků, kteří na internetu dosud nenakoupili.
Absolutní novinkou v roce 2010 je pak spuštění affiliate programu na platformě TradeDoubler. „Za necelé dva týdny ostrého provozu se nám podařilo rozjet spolupráci se 200 partnery a pohybujeme se na přibližně 25 000 zobrazení denně,“ prohrásil Jindřich Trčka, affiliate manager MALL.cz.