10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

MALL.CZ a Kofola testují prodej nápojů přes internet

Praha, 27. ledna 2011

Netradiční balíček nabízí svým zákazníkům internetová nákupní galerie MALL.CZ. Díky spolupráci se značkou Kofola si zákazníci mohou zakoupit balení 48 ks Kofola Original 2l. Součástí nabídky je doprava zdarma a populární Kofola prasátko.

MALL.CZ nabízí speciální balení 48 dvoulitrových lahví, a to s dopravou zdarma (přeprava 100 l nápoje má hodnotu 300 Kč) a plyšovým dárkem. Polovina plánovaného objemu se prodala již během prvního týdne konání akce a kampaň dále pokračuje – buď do 28. 2. nebo do vyprodání zásob. „S dosavadním průběhem akce jsme velmi spokojeni. Rychlé ubývání skladových zásob naznačuje, že netradiční prodejní kanál a nákup většího množství nápoje nemusí být pro koncového zákazníka bariérou, pokud přináší specifickou výhodu, kterou je v našem případě doprava zdarma a dárek navíc. Díky spolupráci s MALL.CZ zjišťujeme, že také v kategorii nápojů může být internet zajímavou součástí marketingového mixu,“ říká Egle Wehle, brand manažerka Kofoly.

„Důvodů pro spojení s Kofolou bylo více,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel MALL.CZ. „Spojení dvou českých značek, které jsou úspěšné každá ve svém segmentu, nám přišlo marketingově i obchodně zajímavé. Nejedná se o jednorázovou akci, ve společných aktivitách budeme plánovitě pokračovat. Zadruhé jsme si chtěli otestovat, jak budou zákazníci reagovat na sortiment, který není zatím pro internetové obchodování obvyklý,“ dodává Tomáš Jeřábek.

Příklon k rychloobrátkovému zboží je MALL.CZ znatelný již nyní, kdy obchod úspěšně prodává například dětské plenky, dětskou výživu nebo krmení pro domácí mazlíčky. Přímo o zavedení stálého prodeje nápojů MALL.CZ aktuálně neuvažuje, s rozšiřováním nabídky zboží každodenní spotřeby však počítá.

„Zákazníci oceňují výhodná větší balení rychloobrátkového zboží, které díky nákupu přes internet nemusí složitě dopravovat domů vlastními silami,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek.