Praha, 26. září 2012
Na začátku října spustí internetová nákupní galerie MALL.CZ svoji podzimní reklamní kampaň. Probíhat bude v 10 českých městech a také v Bratislavě, a to až do konce listopadu. Rozsahem i počtem různých druhů nosičů bude kampaň dosud největší v historii obchodu.
V rámci podzimní kampaně bude mít premiéru nové grafické pojetí reklam. Vizuál prošel změnou, je graficky čistší a současně vždy zahrnuje barevné prvky, které reklamy oživí. Svoje uplatnění najde po outdoorové kampani i na bannerech a další inzerci MALL.CZ.
Outdoorová kampaň bude největší nejen rozsahem, ale také využitím různých reklamních nosičů. Reklamy tak budou vidět nejen na city lightech, rámečcích a samolepkách v metru nebo telefonních budkách, ale také na tzv. hypercubes před kamennými nákupními centry, rolling boardech či bigboardech.
Kampaň bude propagovat akční produkty z nabídky MALL.CZ – kromě tradičního elektro sortimentu i „nové“ kategorie, jako je například móda nebo dětská výživa.