Praha, 28. listopadu 2012
Internetová nákupní galerie MALL.CZ rozšířila svůj sortiment o zcela novou kategorii, a to o knihy. Nově tak nabízí více než deset tisíc titulů všech kategorií od beletrie přes dětskou literaturu až po odborné tituly. Knihami MALL.CZ startuje tzv. partnerský prodej („marketplace”).
Partnerský prodej funguje na jednoduchém principu. Zboží od partnerů, kteří projdou pečlivým výběrem, bude zákazníkům dostupné na MALL.CZ. Nákupní proces je tak pro zákazníka zcela totožný s tím, na jaký byl až dosud v obchodě zvyklý. Partner následně dostane informaci o uskutečněné objednávce, aby se mohl postarat o její expedici k zákazníkovi.
„Knihy jsou první kategorií, kterou v rámci partnerského prodeje nabízíme. Další zboží bude následovat, vždy však ale po důkladném prověření toho, zda je partner schopen zvládnout naše podmínky. Ty se týkají jak kvality zboží, tak třeba i rychlosti doručení. Péče o zákazníka včetně případné reklamace zůstává na naší straně, zákazník tedy vše řeší s námi, jak je zvyklý,” vysvětluje Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ.
Hlavní odlišnosti od klasického nákupního procesu, které vyplývají z podstaty partnerského prodeje, jsou dvě: Zboží je doručováno ve zvláštní zásilce za zvláštní sazbu dopravného, není ho tedy možné přidat k objednávce zboží doručovaného logistikou MALL.CZ. Z tohoto důvodu nelze rovněž využít osobního odběru na prodejnách MALL.CZ.
„Díky partnerskému prodeji můžeme sortiment rozšiřovat o zboží, jehož logistiku zvládne vybraný partner lépe než my,” dodává Marek Liška.