intPromo;Wide and low (top center);CZ Dům a zahrada


MALL.CZ v červnu spustí největší kampaň ve své historii

Praha, 27. května 2013

Svoji dosud největší reklamní kampaň spouští 1. června internetová nákupní galerie MALL.CZ. Poprvé bude její součástí také televizní reklama. Kromě televize obchod využije rádio, internet a OOH nosiče.

Kampaň, která začne 1. června a skončí 30. června, bude pro MALL.CZ historicky největší, a to rozpočtem i počtem zapojených kanálů. Hlavním z nich bude tentokrát televize. Reklamní spot pro MALL.CZ vymyslela a vytvořila agentura Woman Barbory Novotné, spot natáčel Jakub Sommer z Bistro films, hudbu složil Roman Holý. „Cílem spotu bude zvýšit povědomí o značce MALL.CZ a ukázat široký sortiment našeho obchodu,” říká Marek Liška, generální ředitel MALL.CZ.

Podobně laděná bude i kampaň v celostátní síti lokálních rádií, tedy média, které MALL.CZ rovněž využije poprvé.

Komunikace na OOH nosičích a na internetu bude především produktová. OOH a online kanály ponesou primárně informaci o šíři nabídky MALL.CZ v kombinaci s produktovou nabídkou a vizuálním propojením na reklamní spot. Využito bude široké spektrum od bigboardů přes citylighty po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery.