Praha, 26. září 2013
Prvního října spustí MALL.CZ podzimní kampaň, která bude zase o něco větší než ty předchozí. Stejně jako letos na jaře bude její součástí televizní reklama, rádio, OOH nosiče a samozřejmě také internet. Klíčovým slovem celé předvánoční kampaně bude „hřejivost”.
Reklamu v televizi MALL.CZ tentokrát rozdělí na dvě fáze. V první polovině října poběží imageový spot, který u diváků na jaře zaznamenal pozitivní ohlas. Ten potom nahradí nové spoty, které budou orientovány na produkty nabízené obchodem. Tyto spoty pro MALL.CZ opět vytváří tvůrčí tým v čele s Barborou Novotnou a režisérem Jakubem Sommerem.
Televizi doplní další kanály, konkrétně celostátní rádia, venkovní nosiče a online kanály. Obchod využije široké spektrum nosičů od bigboardů přes citylighty (některé dokonce v hřejivé pletenině) po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery. I zde bude reklama především produktová, s důrazem na dopravu zdarma, kterou MALL.CZ zavedl v červnu tohoto roku (tisková zpráva).
„V první polovině roku jsme se vydali cestou reklamy, která má navozovat pozitivní emoce, a úspěch jarní kampaně nás přesvědčil, že jsme udělali správně. Proto je ústředním motivem předvánoční kampaně „hřejivost” – toto téma se propisuje jak do vizuální, tak do textové stránky kampaně,” popisuje generální ředitel MALL.CZ, Marek Liška.