Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 24604770

K18 Leave-in Molecular Repair Hair Mask - obnovovací maska pro poškozené vlasy, bez oplachování 5ml

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
K18 Leave-in Molecular Repair Hair Mask je profesionální, inovativní maska na vlasy, která kombinuje nejnovější technologie. Za pouhé 4 minuty posílí prameny, zlepší jejich pružnost a elasticitu a obnoví keratinové řetězce ve vlasech. Perfektní pro všechny typy vlasů. Celý popis
182 Kč
Zboží od: GOBLI
182 Kč
S novou kartou za

9.5.2024 - 10.5.2024 na vaší adrese

Popis

K18 Leave-in Molecular Repair Hair Mask – obnovovací maska pro poškozené vlasy, bez oplachování

Kapacita (ml): 5

Jsou vaše vlasy po chemickém ošetření hrubé, suché a poškozené? Nebo je možná často upravujete pomocí vysokých teplot? Máme záchranu pro vaše poškozené prameny – K18 Leave-in Molecular Repair Hair Mask !

K18 Leave-in Molecular Repair Hair Mask je profesionální, inovativní maska na vlasy, která kombinuje nejnovější technologie. Za pouhé 4 minuty posílí prameny, zlepší jejich pružnost a elasticitu a obnoví keratinové řetězce ve vlasech. Perfektní pro všechny typy vlasů: poškozené během stylingu vysokými teplotami, chemickým ošetřením nebo faktory prostředí. Čím více jsou vaše vlasy poškozené, tím působivější výsledky po aplikaci masky uvidíte. To vše je možné díky objevu unikátní sekvence peptidů K18, které obnovují poškozená vlákna a obnovují jejich původní stav. K objevení molekuly K8 byla použita biomimetická věda. Po aplikaci masky budou vaše vlasy jemné, hladké, pružné a lesklé a jejich struktura bude obnovena.

Výhody použití K18 Leave-in Molecular Repair Hair Mask:

• posiluje vlasy;
  • obnovuje keratinové řetězce;
  • opravuje poškození;
  • vyhlazuje;
  • dělá vlasy měkké a příjemné na dotek;
  • usnadňuje rozpletení.

Návod k použití:

Umyjte si vlasy šamponem a osušte ručníkem. Vlhké prameny rozdělte na části a postupně na ně naneste malé množství masky. Pokud jsou vaše prameny dlouhé a silné, zvyšte množství aplikovaného produktu. Poté masku důkladně vmasírujte do vlasů. Počkejte 4 minuty, než kosmetika dobře pronikne do vlasů a začněte upravovat. Masku neoplachujte.

Pro dosažení nejlepších výsledků aplikujte masku pokaždé během následujících 4–6 mytí. Po uplynutí této doby nechte vlasy odpočinout a používejte každé 3–4 umytí pro udržení získaného výsledku.

Voda (Aqua) (Eau), alkohol denat., propylenglykol, cetearylalkohol, dikaprylether, cetylestery, behentrimoniumchlorid, polysorbát 20, sh-oligopeptid-78 (K18Peptide™), hydrolyzovaný pšeničný protein, hydrolyzovaný pšeničný škrob, hydrolyzovaný pšeničný škrob , Tokoferol, Fenoxyethanol, Sorbát draselný, Kyselina citronová, Parfém, Geraniol, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol.