Značka
Cena
Dostupnost
Zboží od
Kategorie parfému
Typ parfému
Hlavní vůně
Vedlejší vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Cena40 Kč - 215 Kč
Parfém Ventana od značky Armaf je smyslná dřevitá vůně pro muže. Na trh byla uvedena v roce 2017.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Joop! Homme je vyjádřením mužské smyslnosti. Je plná fascinující originality a kontrastů. Oslavuje všechny aspekty mužské osobnosti. Smyslná, vysoce kreativní, expresivní vůně. Pod vyrovnaným povrchem doutná mohutný oheň. Vůně byla uvedena na trh v roce 1989.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Bois De Yuzu je aromatická kořeněná vůně pro muže. Otevírá se tóny zázvoru, bergamotu, rozmarýnu, máty, mandarinky a ovoce yuzu. V srdci se ukrývá muškátový oříšek, v základu pak mech společně s papyrusem. Na trh byla uvedena v roce 2018.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Jiskřivá a plná radosti – taková je vůně Moschino Cheap & Chic I Love Love. Je určena ženě, která je ráda zamilovaná, plná života, lehce ironická a není s ní ani chvilku nuda. Vůně překvapí v úvodu svými citrusovými tóny – grapefruitem, pomerančem, citronem a červeným rybízem.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Vůně Crystal Noir představuje ryzí magickou vůni, éterickou i smyslnou zároveň. Orientálně-ovocný charakter podtrhuje její do detailu propracovanou kompozici, která není založena na dlouhém seznamu ingrediencí, ale jen na pečlivě vybraném akordu těch nejvzácnějších vonných lahůdek.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Řím při západu slunce. Jak se obloha postupně stmívá a den se blíží k večeru, panorama města a jeho legendární architektura se koupe v korálově oranžové záři. Tuto barvu nelze s ničím zaměnit. Kouzlo začíná. Valentino vás zve, abyste tento okamžik skutečně prožili.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Yellow Diamond od značky Versace je čistá, jasná, květinově-ovocná vůně pro ženy. Je jiskřivá a intenzivní jako žlutá barva, přesto zůstává luxusní a ženská stejně jako diamanty. V úvodu vůně se nachází neroli, bergamot, citron a hruška, v srdci se ukrývá květ pomerančovníku, leknín a mimóza.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 24.9. - 25.9.
V roce 2016 představila značka Carolina Herrera dámskou vůni s názvem Good Girl. Tato orientálně-květinová vůně v sobě skrývá mandle, kávu, bergamot a citron, poté se rozvoní květinové srdce a na závěr vás nadchne bohatý základ doplněný o netypický kakaový lusk, pralinku, skořici a kašmírové dřevo.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Parfémovaná voda Irrésistible je jedinečná vůně pro elegantní ženy, které chtějí okouzlit své okolí. Zářivost a pozitivu na vás přenese hned v prvních okamžicích po přivonění hruška a pižmo. Vůně se dále rozvíjí žensky sladkými květinovými tóny růže a duhovky.
můžete mít 24.9. - 25.9.