Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém Klientském centru. U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové, protože automatický systém je v rámci stávající objednávky obvykle neumožňuje.
Změna objednaného modelu zboží
V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:
- Máte-li v objednávce více položek, stornujeme pouze nechtěný model a vy vytvoříte novou objednávku na správný typ zboží. Zbytek původní objednávky zůstává platný. Toto řešení však doporučujeme pouze u osobního odběru, jinak byste platili dopravné za obě objednávky.
- Druhou možností je storno celé objednávky a vytvoření nové.
Změna platby
Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.
Změna v čase a způsobu dopravy
Změnit typ dopravy bohužel nelze.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.
Těžké a objemné zboží není možné osobně vyzvednout na našich prodejnách, proto vám v těchto případech systém osobní odběr nenabízí.
Změna přes chatbota
Změny ve své objednávce si můžete vyžádat také jednoduše přes chatbota na této stránce.