Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
2PACK pánské boxerky DIM vícebarevné (DI0001N1-AA3).
můžete mít 28.5.
2PACK pánské boxerky DIM vícebarevné (DI0001N1–9LU).
můžete mít 28.5.
2PACK pánské boxerky DIM vícebarevné (DI000ARL-9UW).
můžete mít 28.5.
3PACK pánské boxerky DIM vícebarevné (DI000C6D-AA6).
můžete mít 28.5.
2PACK pánské boxerky DIM vícebarevné (DI000A6C-A9S).
můžete mít 28.5.
Příběh značky DIM začíná v roce 1953. Její jméno bylo odvozeno od francouzského výrazu „dimanche" (v překladu neděle). První punčochové kalhoty z DIMu byly totiž určeny na nošení v neděli. V roce 1956 DIM představuje první punčochové kalhoty beze švů na nohou. V roce 1975 rozšiřuje kolekci o dámské spodní prádlo a v roce 1986 o první samodržící punčocháče DIM Up. DIM nezapomněl ani na pány a v roce 1987 představil pánskou kolekci spodního prádla. Další revoluční novinku uvedl DIM na trh v roce 2001. Jednalo se o podprsenku z jednoho kousku materiálu vyřezanou laserem s názvem Body Touch. Tato technologie je dnes používána i při výrobě punčochových kalhot pod stejným jménem. DIM nezapomněl ani na specializované prodejny představením luxusní kolekce DIM Signature. V neposlední řadě DIM nabízí i aktivní textil – tvarující prádlo a punčochové produkty pod názvem DIAM’s.