Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Náhradní víčko na skleněné láhve Equa Squeeze a Equa Mismatch Silver lesk. Dejte své skleněné láhvi Equa originální podobu. Stačí pouze nové víčko v barvě, kterou si vyberete. Víčko na láhev je vyrobeno z prvotřídní oceli a tritanu.
můžete mít 31.5. - 3.6.
Náhradní víčko na skleněné láhve Equa Squeeze a Equa Mismatch Golden lesk. Dejte své skleněné láhvi Equa originální podobu. Stačí pouze nové víčko v barvě, kterou si vyberete. Víčko na láhev je vyrobeno z prvotřídní oceli a tritanu.
Momentálně nedostupné
Vylepšete svou EQUA lahev MISMATCH úplně novým obalem. Můžete ho změnit podle nálady nebo třeba podle ročního období. Díky praktické úchytce se skvěle nosí a můžete ji mít stále s sebou. Obal navíc chrání vaši skleněnou lahev proti rozbití a pomáhá vám udržet pití déle studené nebo teplé.
Momentálně nedostupné
Dejte své skleněné lahvi EQUA originální podobu. Stačí nové víčko v barvě, kterou si vyberete. Ekologická víčka bez BPA jsou dostupná v několika barvách a pomohou vám z lahve vytvořit vlastní designový kousek. Jsou kvalitně vyrobené a perfektně pasují na lahve Mismatch a Squeeze.
Momentálně nedostupné
Dejte své skleněné lahvi EQUA originální podobu. Stačí nové víčko v barvě, kterou si vyberete. Ekologická víčka bez BPA jsou dostupná v několika barvách a pomohou vám z lahve vytvořit vlastní designový kousek. Jsou kvalitně vyrobené a perfektně pasují na lahve Mismatch a Squeeze. Víčko lahve je vyro
můžete mít 5.6. - 7.6.
Příběh firmy Equa začal v momentě, kdy její zakladatel Anže šel po krásné pláži ve Slovinsku a byl zklamaný množstvím plastových lahví, které plavaly v oceánu. Od té doby uvažoval nad tím, jak Zemi od tohoto břímě ulevit. Proto se rozhodl založit značku Equa, která v sobě spojuje slova ECO a AQUA (voda) a také znamená oceán v latině. Od roku 2010 tak spolu se svým týmem navrhuje a vyrábí opakovaně použitelné lahve. Zdravé lahve Equa jsou vyrobené v České republice. 10 % z čistého zisku firmy jde na podporu evropských organizací, které prosazují zdravý životní styl a ochranu životního prostředí.