Fendi Fan Di Fendi Eau Fraiche - EDT
775 Kč

Fan Di Fendi Eau Fraiche je květinově-akvatická vůně pro ženy. Hlavu tvoří bergamot, italský citron a kardamom. V srdci ucítíte zelený čaj a bílé květy. Kompozici uzavírá dřevitě-kožený základ.   Na trh byla uvedena v roce 2013.

Fendi Fan Di Fendi Leather Essence - EDP
1 165 Kč

Fan Di Fendi Leather Essence je kožená vůně pro ženy uvedená na trh v roce 2014. Hlavu tvoří pryskyřice elemi s mandarinkou. V srdci se rozvoní akordy růže a kůže. Kompozici uzavírá sladká vanilka, pižmo a fazole tonka.

Fendi Furiosa - EDP
669 Kč

Furiosa od značky Fendi je orientálně-květinová vůně pro ženy uvedená na trh v roce 2014. Hlavu tvoří kalabrijský bergamot a růžový pepř, v srdci se snoubí zajímavá kombinace čekanky, jasmínu a gardénie. Kompozici uzavírá ambra, kadidlo a guajakové dřevo.

Legendární italský módní dům Fendi byl založen Edoardem a Adele Fendi v roce 1925 jako firma s prvotřídními koženými kabelkami a zavazadly. Postupem času se rozšířila o pánskou a dámskou konfekci se spoustou módních doplňků, které se staly oblíbené nejen po celé Evropě, ale všech kontinentech. Styl značky Fendi kladl od svého počátku důraz na propracované detaily, kvalitní materiály a jedinečný avšak velmi elegantní design. Dnes je kreativním ředitelem Fendi věhlasný módní génius a návrhář Karl Lagerfeld, který do tohoto klasického italského stylu vnesl tóny módních trendů a nekonvenčních nápadů, ale nadčasová elegance je u jednotlivých modelů stále zachována. Fendi úspěšně proniklo i na parfemářský trh. Zákazníci, mezi něž patří lidé mnoha věkových kategorií a to včetně mnoha celebrit a módních ikon, milují Fendi z prostých důvodů – vše je precizně vyrobeno z exkluzivních materiálů a díky promyšlenému designu pomáhá odhalovat skryté půvaby a jedinečnost nositele. Tváře reklamních kampaní Fendi bývají velmi různorodé, což poukazuje na filosofii značky, že každá žena či muž mohou být elegantní a chic. V roce 2011 Fendi propagovala blonďatá kráska Natasha Poly a pro rok 2012 v kampani září exotická modelka Joan Smalls z Portorika. Podlehněte i vy smyslné italské vášni a nonšalantní eleganci značky Fendi.

Legendární italský módní dům Fendi byl založen Edoardem a Adele Fendi v roce 1925 jako firma s prvotřídními koženými kabelkami a zavazadly. Postupem času se rozšířila o pánskou a dámskou konfekci se spoustou módních doplňků, které se staly oblíbené nejen po celé Evropě, ale všech kontinentech. Styl značky Fendi kladl od svého počátku důraz na propracované detaily, kvalitní materiály a jedinečný avšak velmi elegantní design. Dnes je kreativním ředitelem Fendi věhlasný módní génius a návrhář Karl Lagerfeld, který do tohoto klasického italského stylu vnesl tóny módních trendů a nekonvenčních nápadů, ale nadčasová elegance je u jednotlivých modelů stále zachována. Fendi úspěšně proniklo i na parfemářský trh. Zákazníci, mezi něž patří lidé mnoha věkových kategorií a to včetně mnoha celebrit a módních ikon, milují Fendi z prostých důvodů – vše je precizně vyrobeno z exkluzivních materiálů a díky promyšlenému designu pomáhá odhalovat skryté půvaby a jedinečnost nositele. Tváře reklamních kampaní Fendi bývají velmi různorodé, což poukazuje na filosofii značky, že každá žena či muž mohou být elegantní a chic. V roce 2011 Fendi propagovala blonďatá kráska Natasha Poly a pro rok 2012 v kampani září exotická modelka Joan Smalls z Portorika. Podlehněte i vy smyslné italské vášni a nonšalantní eleganci značky Fendi.