Fendi Fan Di Fendi Eau Fraiche - EDT
775 Kč

Novinka

Fan Di Fendi Eau Fraiche je květinově-akvatická vůně pro ženy. Hlavu tvoří bergamot, italský citron a kardamom. V srdci ucítíte zelený čaj a bílé květy. Kompozici uzavírá dřevitě-kožený základ.   Na trh byla uvedena v roce 2013.


Fendi Fan Di Fendi Extreme - EDP
1 115 Kč

Novinka

Fan Di Fendi Extreme orientálně-květinová vůně pro ženy. Svěží citrusovou hlavu tvoří italský citron a kalabrijský bergamot. V čistě květinovém srdci se rozvoní jasmín a tuberóza. Kompozici uzavírá koženě-vanilký základ.   Na trh byla uvedena v roce 2012.


Fendi Fan Di Fendi Leather Essence - EDP
1 139 Kč

Novinka

Fan Di Fendi Leather Essence je kožená vůně pro ženy uvedená na trh v roce 2014. Hlavu tvoří pryskyřice elemi s mandarinkou. V srdci se rozvoní akordy růže a kůže. Kompozici uzavírá sladká vanilka, pižmo a fazole tonka.


Fendi Fan Di Fendi Pour Homme Acqua - EDT
829 Kč

Složení vůně Fan Di Fendi Pour Homme Acqua Fendi je svěží s tóny Středozemního moře. Nejprve ucítíte italský bergamot, citron a levanduli s mořskými tóny. Jeho aromatické srdce spojuje šalvěj a bazalku s kořením, jako je růžový pepře a kardamon.  Dřevitý základ obsahuje tóny cedru, kůže a pižma.


Fendi Fan Di Fendi Pour Homme Assoluto - EDT
609 Kč

Novinka

Fan Di Fendi Pour Homme Assoluto je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Kořeněnou hlavu tvoří kardamom a růžový pepř. V srdci ucítíte šalvěj, agarové dřevo, pačuli a vetiver. Kompozici uzavírá pryskyřice opoponax, citrusy a fazole tonka. Na trh byla uvedena v roce 2014.


Fendi Furiosa - EDP
755 Kč

Posledních pár kusů za tuto cenu!

Furiosa od značky Fendi je orientálně-květinová vůně pro ženy uvedená na trh v roce 2014. Hlavu tvoří kalabrijský bergamot a růžový pepř, v srdci se snoubí zajímavá kombinace čekanky, jasmínu a gardénie. Kompozici uzavírá ambra, kadidlo a guajakové dřevo.


Legendární italský módní dům Fendi byl založen Edoardem a Adele Fendi v roce 1925 jako firma s prvotřídními koženými kabelkami a zavazadly. Postupem času se rozšířila o pánskou a dámskou konfekci se spoustou módních doplňků, které se staly oblíbené nejen po celé Evropě, ale všech kontinentech. Styl značky Fendi kladl od svého počátku důraz na propracované detaily, kvalitní materiály a jedinečný avšak velmi elegantní design. Dnes je kreativním ředitelem Fendi věhlasný módní génius a návrhář Karl Lagerfeld, který do tohoto klasického italského stylu vnesl tóny módních trendů a nekonvenčních nápadů, ale nadčasová elegance je u jednotlivých modelů stále zachována. Fendi úspěšně proniklo i na parfemářský trh. Zákazníci, mezi něž patří lidé mnoha věkových kategorií a to včetně mnoha celebrit a módních ikon, milují Fendi z prostých důvodů – vše je precizně vyrobeno z exkluzivních materiálů a díky promyšlenému designu pomáhá odhalovat skryté půvaby a jedinečnost nositele. Tváře reklamních kampaní Fendi bývají velmi různorodé, což poukazuje na filosofii značky, že každá žena či muž mohou být elegantní a chic. V roce 2011 Fendi propagovala blonďatá kráska Natasha Poly a pro rok 2012 v kampani září exotická modelka Joan Smalls z Portorika. Podlehněte i vy smyslné italské vášni a nonšalantní eleganci značky Fendi.

Legendární italský módní dům Fendi byl založen Edoardem a Adele Fendi v roce 1925 jako firma s prvotřídními koženými kabelkami a zavazadly. Postupem času se rozšířila o pánskou a dámskou konfekci se spoustou módních doplňků, které se staly oblíbené nejen po celé Evropě, ale všech kontinentech. Styl značky Fendi kladl od svého počátku důraz na propracované detaily, kvalitní materiály a jedinečný avšak velmi elegantní design. Dnes je kreativním ředitelem Fendi věhlasný módní génius a návrhář Karl Lagerfeld, který do tohoto klasického italského stylu vnesl tóny módních trendů a nekonvenčních nápadů, ale nadčasová elegance je u jednotlivých modelů stále zachována. Fendi úspěšně proniklo i na parfemářský trh. Zákazníci, mezi něž patří lidé mnoha věkových kategorií a to včetně mnoha celebrit a módních ikon, milují Fendi z prostých důvodů – vše je precizně vyrobeno z exkluzivních materiálů a díky promyšlenému designu pomáhá odhalovat skryté půvaby a jedinečnost nositele. Tváře reklamních kampaní Fendi bývají velmi různorodé, což poukazuje na filosofii značky, že každá žena či muž mohou být elegantní a chic. V roce 2011 Fendi propagovala blonďatá kráska Natasha Poly a pro rok 2012 v kampani září exotická modelka Joan Smalls z Portorika. Podlehněte i vy smyslné italské vášni a nonšalantní eleganci značky Fendi.