10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Černý pánský svetr se stojáčkem Guess Kennard Guess Černý pánský svetr se stojáčkem Guess Kennard
Guess Černý pánský svetr se stojáčkem Guess Kennard

Model: Kennard Barva: černá Střih: regular fit Výstřih: se stojáčkem Rukáv: dlouhý Zapínání: zip Něco navíc: výšivka Typ materiálu: bavlna Materiál: 89 % bavlna

můžete mít 28.5.

Guess Tmavě modrý pánský svetr Guess Rainard Guess Černý pánský svetr se stojáčkem Guess Kennard
Guess Tmavě modrý pánský svetr Guess Rainard

Model: Rainard Barva: tmavě modrá Vzor: s nápisem Střih: regular fit Výstřih: véčkový Rukáv: dlouhý Zapínání: bez zapínání Něco navíc: výšivka Materiál: 60 % ba

můžete mít 28.5.

Guess Černý pánský svetr Guess Rainard Guess Černý pánský svetr se stojáčkem Guess Kennard
Guess Černý pánský svetr Guess Rainard

Model: Rainard Barva: černá Vzor: s nápisem Střih: regular fit Výstřih: véčkový Rukáv: dlouhý Zapínání: bez zapínání Něco navíc: výšivka Materiál: 60 % bavlna,

můžete mít 28.5.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.