Guess

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Mikina černá 163 - 167 cm/S V2YQ14KA3P1 Jblk Guess GUESS Pánská taška Zurigo Billfold clip Black
Guess Mikina černá 163 - 167 cm/S V2YQ14KA3P1 Jblk

Funkční a komfortni mikina přes hlavu Guess je městská i outdoorová outfit. Dá se spojit se širokými kalhoty a streetwear botami nebo s klasickými chinos kalhotami. Pokud jde o boty, tato mikina Guess V2YQ14KA3P1 Jblk V2YQ14KA3P1JBLK skvělé se hodí k botám, kozačkám a teniskám.

Momentálně nedostupné

Guess obroučky na dioptrické brýle model GU2760 028 Guess GUESS Pánská taška Zurigo Billfold clip Black
Guess obroučky na dioptrické brýle model GU2760 028

Obroučky na dioptrické brýle GUESS GU2760 col.028 jsou součástí nejnovější GUESS kolekce navržené pro ženy. Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice.

Momentálně nedostupné

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.