MALL.CZ přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty a také analyzujeme vaše chování na webu, abychom mohli zlepšovat naše služby nebo pro vás připravovat služby nové. Toho docilujeme užíváním souborů cookies a dalších síťových identifikátorů, které mohou obsahovat osobní údaje. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ nám dovolíte ukládat na vašem koncovém zařízení cookies webu mall.cz a také našich partnerů (např. vyhledávačů nebo sociálních sítí), poskytnete nám přístup k vašemu koncovému zařízení, dovolíte nám zpracovávat některé vaše osobní údaje, a to včetně profilování, tržní a statistické analýzy. Nastavení cookies, personalizace a reklamy můžete změnit pod tlačítkem „Upravit nastavení“. Kliknutím na „Přijmout pouze nezbytné“ budou použity pouze ty cookies, které potřebujeme k provozu webu. Správcem vašich osobních údajů bude společnost Allegro Retail a.s. a také někteří partneři, s kterými spolupracujeme. Vaše osobní údaje budou zpracovány pro účely snadného používání našich stránek a služeb, prezentace vhodného obsahu a personalizovaných reklam, měření reklam a obsahu, vytváření statistik a zlepšování funkcí. Udělení souhlasu je dobrovolné. Souhlas můžete kdykoli odvolat nebo obnovit v záložce Nastavení soukromí. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování provedeného před tímto odvoláním. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech najdete na této stránce.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.