Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Univerzální nabíječka Orava UN4 Univerzální USB nabíječka se sklopnou síťovou vidlicí Kompaktní design Nabití až 4 zařízení současně, včetně mobilních telefonů, smartphonů, iPod,.
můžete mít 3.6. - 4.6.
Bezdrátová sportovní BLUETOOTH sluchátka do uší Podpora BLUETOOTH A2DP, AVRCP, HSP a HFP profilů, díky kterým je možné připojit sluchátka k zařízením disponujícím stejným profilem (telefon, tablet, počítač atd.) Integrovaný mikrofon zprostředkuje čistý z…
můžete mít 4.6. - 5.6.
Bezdrátová sluchátka. Pecky. Mikrofon. Frekvenční rozsah 20 – 20 000 Hz. Bluetooth 5.3. Výdrž baterie až 15 h. USB-C nabíjení. Impedance 16 Ohm. Voděodolnost IPX3. Měniče 13 mm. Materiál plast + silikon.
můžete mít 3.6.
Bezdrátová sluchátka. Pecky. Mikrofon. Frekvenční rozsah 20 – 20 000 Hz. Bluetooth 5.3. Výdrž baterie až 15 h. USB-C nabíjení. Impedance 16 Ohm. Voděodolnost IPX3. Měniče 13 mm. Materiál plast + silikon.
můžete mít 3.6.
Herní sluchátka s mikrofonem & ndash; uzavřené, kabelové Ideální pro všechny herní platformy od PC přes mobilní telefony až po Xbox či PlayStation Hráčům poskytují maximální komfort a vynikající kvalitu zvuku Reprodukují frekvenční pásmo 20 až 20 000…
Momentálně nedostupné
Herní sluchátka s mikrofonem & ndash; uzavřené, kabelové Ideální pro všechny herní platformy od PC přes mobilní telefony až po Xbox či PlayStation Hráčům poskytují maximální komfort a vynikající kvalitu zvuku Reprodukují frekvenční pásmo 20 až 20 000…
Momentálně nedostupné
Více než půl století je značka Orava součástí našeho každodenního života. Technologiemi, kvalitou a designem představuje důstojnou konkurenci velkým světovým výrobcům. Dlouhodobá tradice, spojení s názvem Slovenského regionu je v mnoha rodinách symbolem neustálé inovace produktů a technologií - první rozhlasový, ale i první televizní přijímač, první televizní vysílání v barvě, první LCD TV přijímač či DVD přehrávač. K dnešnímu dni se značka postupně prosazuje na několika evropských trzích, kde přesvědčuje zákazníky pružným reagováním na uživatelské požadavky nebo lokalizováním jednotlivých výrobků s cílem maximálního přizpůsobení specifikám těchto trhů.