Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Jsou vaše kuchyňské skříňky plné plastových nádob na skladování potravin, které se po umytí zdeformovaly?
Momentálně nedostupné
Radiobudík Philips TAR3205/12 – digitální FM rádio s dvojitým budíkem, které nabízí čistý příjem s možností nastavit si až 10 oblíbených předvolených stanic. LED displej zobrazuje také čas. Obsahuje časovač vypnutí hodin , který lze nastavit tak, aby rádio hrálo až 2 hodiny. Po uplynutí nastaveného
Momentálně nedostupné
Hloubková vícenásobná filtrace s osmotickou membránou. Díky zásobníku máte vždy k dispozici i větší množství vody např.na vaření.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky se závitem E27. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky se závitem E27. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky se závitem E27. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky se závitem E27. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky se závitem E14. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky se závitem E14. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky se závitem E14. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky GU10. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky GU10. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Stmívací LED žárovka do objímky GU10. Doporučujeme k produktové řadě Geniux.
Momentálně nedostupné
Moderní design skrývá okamžité čerpání nezávadné a chutné vody filtrované spolehlivým systémem s designovým vodovodním kohoutkem.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.