Cena
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Digitální diktafon pro pořizování audio záznamů. Funkce hlasové aktivace. Záznam s časovým razítkem. Možnost připojení k PC. Kapacita 8 GB. Podpora Plug & Play. Ovládání jedním dotykem. Výdrž baterie až 44 hodin. Zámek klávesnice. Variabilní rychlost přehrávání.
můžete mít 14.5.
Diktafon Philips DVT2010 vám poslouží k pořizování audio záznamů z pracovních schůzek i studijních přednášek. Záznamy jsou ukládány ve formátu MP3 a WAV. Interní 8GB paměť. Slot na microSD k rozšíření paměti. Velký podsvícený displej a snadné ovládání.
můžete mít 14.5.
Každé jednání můžete zaznamenat ve skvělé kvalitě zvuku bez šumu a rušení.
můžete mít 20.5. - 22.5.
Diktafon DVT1250 je ideální hlasový záznamník pro zaznamenávání poznámek, nápadů a myšlenek na cestách.
můžete mít 20.5. - 22.5.
Philips VoiceTracer 2050 je dokonalý záznamník zvuku pro zachycování poznámek, nápadů a myšlenek za pohybu.
můžete mít 20.5. - 22.5.
Philips VoiceTracer 2110 je skvělým doplňkem pro nahrávání rozhovorů a malých jednání.
můžete mít 20.5. - 22.5.
Skvělá videa vyžadují skvělý zvuk. Pozvedněte svá videa na novou úroveň díky špičkovému záznamu zvuku.
můžete mít 20.5. - 22.5.
Nenápadný diktafon Philips DVT1600 má unikátní podobu psacího pera – je tak skvělým nahrávacím zařízením, kterého si jen tak někdo nevšimne. Disponuje 32GB vnitřní pamětí, pro přenos souborů slouží USB port. Na jedno nabití Li-Ion baterie vydrží v provozu 2 h. V režimech nahrávání se nachází také PCM.
Momentálně nedostupné
Tři vysoce kvalitní a specializované mikrofony vám umožní zachytit přednášku nebo vzdáleného mluvčího s vynikající kvalitou zvuku.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.