Cena
Štítek
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Ruční napařovač oděvů s příkonem 1000 W a nádržkou na vodu o objemu 120 ml. Philips Series 3000 STH3020/10 v kompaktním skládacím provedení disponuje rychlým nahřátím do 30 sekund, kovovou napařovací destičkou a cestovním obalem.
můžete mít ZÍTRA
Ruční napařovač oděvů s polohovatelnou hlavou a přesnou špičkou pro pohodlné a efektivní napařování. Philips 7000 Series STH7030/10 nabízí technologii OptimalTEMP s jedním nastavení teploty, která garantuje nespálení žádné látky a 2 stupně napařování. Připraven k použití za 30 sekund.
můžete mít ZÍTRA
Ruční napařovač v kompaktním a lehkém provedení pro snadné použití doma i na cestách. Philips Series 3000 STH3000/20 je připraven k použití ***za 30 sekund**, je vybaven odnímatelnou nádržkou na vodu o objemu 100 ml a trvalým výstupem páry až 20 g/min. Bezpečné používání na všech žehlitelných tkaninách i na jemných materiálech jako je hedvábí.
můžete mít ZÍTRA
Žehlicí systém s příkonem 2200 W a technologií duálního zahřívání. Philips Series 8000 All in One GC628/80 je vybaven technologií OptimalTemp, tlakem páry 6 barů, polohovatelným žehlicím prknem a 5 nastaveními páry. Boční dok.
můžete mít ZÍTRA
Ruční napařovač oděvů s podlžkou StyleMat pro snadné a bezpečné napařování. Philips StyleMat GC810/20 8000 Series nabízí automatický trvalý výstup páry, kartáč na silnější tkaniny a technologii De-Calc pro odstranění vodního kamene.
Momentálně nedostupné
Ruční napařovač v kompaktním a lehkém provedení pro snadné použití doma i na cestách. Philips Series 3000 STH3010/30 je připraven k použití ***za 30 sekund**, je vybaven odnímatelnou nádržkou na vodu o objemu 100 ml a trvalým výstupem páry až 20 g/min. Bezpečné používání na všech žehlitelných tkaninách i na jemných materiálech jako je hedvábí.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.