Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Topinkovač s příkonem 950 W pro přípravu 2 topinek. Philips Viva Collection HD2650/90 disponuje nastavitelným časem opékání, 8 úrovněmi regulace opékání, automatickým vypnutím a vysokým zdvihem. Součástí je rozpékač pečiva.
můžete mít DNES
Topinkovač pro 2 topinky. 7 úrovní opečení. Automatické vypnutí. Tlačítko zrušení. Úložný prostor pro kabel. Funkce rozmrazení. Funkce vysokého zdvihu. Protiskluzové podložky. Délka kabelu 0,85 m. Velikost otvoru 138 × 33 × 125 mm. Rozměry 300 × 172 × 201 mm. Hmotnost 1,49 kg.
můžete mít 24.5.
Topinkovač v nerezovém provedení s příkonem 950 W a s extra velkým prostorem pro opékání tenkých i ručně krájených plátků. Philips Viva Collection HD2650/30 je vybaven ohřívačem housek, 8 stupni opékání a vyšším zdvihem držáku pečiva pro snadné vyjmutí. Vyjímatelná zásuvka na drobky a prostor na uložení kabelu.
můžete mít DNES
Topinkovač v udržitelném designu ze 100% bioplastů. Philips HD2640/10 Eco Conscious Edition je vybaven energeticky úspornými funkcemi, dvěma otvory a vestavěným rozpékačem housek a rohlíků. Samostředicí mechanismus pro rovnoměrné opečení.
můžete mít DNES
Topinkovač s 8 stupni opékání a 2 velkými otvory pro různé velikosti chleba. Philips Daily Collection HD2581/00 je vybaven vestavěným ohřívačem housek, výsuvným táckem na drobky a automatickým bezpečnostním vypnutím. Funkce pro bezpečné zvihnutí malých kousků pečiva.
můžete mít DNES
Topinkovač s příkonem 830 W pro přípravu 2 ručně krájených i tenkých topinek. Philips HD2516/90 Daily Collection vám umožní vybrat si z 8 stupňů opékání, rozmrazit si pečivo díky integrovanému nástavci a funkci rozmrazování. Díky vyššímu zdvihu pečivo z topinkovače snadno vyjmete a nehrozí popálení prstů.
Momentálně nedostupné
Společnost Philips & Co. byla založena v roce 1891 v nizozemském Eindhovenu s cílem uspokojit rostoucí poptávku po žárovkách, která nastala v důsledku komercionalizace elektřiny.
V září roku 2004 představil Philips novou filozofii značky nazvanou „sense and simplicity”, která se pro společnost stala mezníkem nové cesty vpřed. „Sense and simplicity” odráží snahu společnosti Philips být tržně orientovanou firmou poskytující služby a dodávající výrobky, které plní slib řešit skutečné potřeby zákazníka, snadno se používat a být přitom moderní.
Společnost dnes nabízí širokou škálu produktů v mnoha sekcích např. televizory, domácí zábava, počítačové produkty, telefony, příslušenství, kuchyňské přístroje, potřeby pro domácnost, osobní péče a další produkty.