Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Teploměr s hodinami s LCD displejem s krátkodobým modrým podsvícením. Možnost nastavení 12/24 formátu času. Funkce kalendáře, buzení zvukovým signálem a funkce opakovaného buzení. Napájení 1× baterií typu AA. Rozměry 93 × 94 × 38 mm. Hmotnost 101 g. Barva černá.
můžete mít 18.6.
Teploměr s bezdrátovým senzorem měření vnitřní a venkovní teploty, velký displej, zobrazení času ve formátu 12 nebo 24 hodin, venkovní čidlo součástí, napájení pomocí baterií.
můžete mít 18.6.
Designový teploměr s budíkem s přehledným černobílým displejem. Měří teplotu, ukazuje teplotní trend, poslouží také pro opakované buzení. LCD displej má možnost krátkodobého bílého podsvícením. Panel má dotyková tlačítka. Je možné jej umístit na stůl nebo pověsit na zeď.
můžete mít 18.6.
Bezdrátový teploměr Sencor SWS 25 ve stříbrno černém provedení bude sloužit jako jednoduchý pomocník ke zjišťování teploty s praktickými funkcemi. Teploměr má bezdrátové čidlo pro měření venkovní teploty.
můžete mít DNES
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.