Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SWK 2510WH konvice
můžete mít 26.9. - 27.9.
Kuchyňská váha Sencor SKS 7700BK s váživostí do 10 kg a odchylkou 1 gram díky vysoce přesným tenzometrickým snímačům. Mezi nezbytné funkce patří automatické vypnutí a nulování, funkce TARE, indikace slabých baterií a přetížení a režim vážení mléka. Deska z 3mm slabého tvrzeného skla se snadno čistí.
Momentálně nedostupné
Oboustranné kosmetické zrcátko.PopisVlastnosti: kosmetické zrcátko s průměrem 18 cm, oboustranné provedení, určeno pro osobní hygienu žen, mužů i dospívající mládeže, jedna strana poskytuje normální …
Momentálně nedostupné
Kuchyňská váha Sencor SKS 5330 Elegantní kuchyňská váha s čistým designem v kombinaci černé a bílé barvy.
Momentálně nedostupné
Kuchyňská váha Strongman Váživost do 30 kg Velký LED displej s bílým podsvícením Funkce Tare & Hold Mé hlavní přednosti Mám dostatečnou rezervu, abyste na mně zvážili opravdu všechno, co se v kychyni …
Momentálně nedostupné
SENCOR SUB 1700WH el. vyhřívací deka
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.