Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Praktická pracovní svítilna do ruky, která je vybavená 3W LED čipem COB, vyznačující se velmi vysokou svítivostí.
můžete mít 14.11. - 15.11.
Montážní svítilna Sencor SLL 84 je praktickým doplňkem každé domácnosti. Svítilna je vybavena 3W LED čipem COB, který se vyznačuje vysokou svítivostí. Světelný tok tvoří 220 lm a jeho dosvit je 5 metrů.
můžete mít 12.11. - 13.11.
Kempingová svítilna se solárním panelem Campingová svítilna vhodná pro zavěšení, díky možnosti rozložení do tvaru lustru, a tedy osvícení celého prostoru z vrchu. Možnost solárního napájení. Může se.
můžete mít 15.11. - 19.11.
Pracovní svítilna s powerbankou Sencor SLL 201 Výkonný LED zdroj – díky svítivosti 800 lm uvidíte každičký detail Madlo se silným magnetem pro pohodlné připevnění kamkoliv S funkcí powerbanky.
můžete mít 15.11. - 19.11.
Autochladnička o objemu 22 l v oranžovém provedení. Sencor SCM 1122 chladí až o 20 °C pod okolní teplotu a má dobrou izolaci díky výkonnému chladícímu článku.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.