Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
můžete mít DNES
můžete mít DNES
můžete mít DNES
můžete mít DNES
můžete mít DNES
můžete mít DNES
můžete mít DNES
můžete mít DNES
Břity z nerezové oceli. Vestavěný akumulátor Li-Ion o kapacitě 500 mAh.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Ergonomicky tvarovaná rukojeť. Páčka pro nastavení délky střihu při stříhání bez nástavce.
můžete mít 26.9. - 27.9.
můžete mít DNES
můžete mít DNES
Určeno pro osobní hygienu žen, mužů i dospívající mládeže. Podsvícení LED diodami.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Zastřihovač SNC 101 BL. Zastřihovač chloupků a kotlet zastřihuje chlupy v nose, uších a kotlety. zastřihovač má nerezové břity, omyvatelné stříhací hlavy a 2 vyměnné nástavce.
můžete mít DNES
Jemně broušené diamantové krystaly zaručují dlouhou provozní životnost Omyvatelná pemza Ideální pro odstraňování staré pokožky, mozolů atd.
můžete mít 26.9. - 27.9.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.