Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SCS BX1002 SENCOR SCS BX1002
SENCOR SCS BX1002

2 dvoupásmové koaxiální reproduktory do auta s pogumovanou membránou. Sencor SCS BX1002 nabízejí maximální výkon až 60 W a vysokou citlivost. Hravě ozvučí celé vaše auto a jejich kvalitní a čistý zvuk potěší milovníky všech hudebních žánrů. Průměr reproduktoru je 10 cm.

můžete mít ZÍTRA

Od MALL
SENCOR SCS BX1602 SENCOR SCS BX1002
SENCOR SCS BX1602

17cm dvoupásmové koaxiální reproduktory s pogumovanou membránou o nominálním výkonu 30 W a maximálním výkonu 90 W. Frekvenční rozsah reproduktorů 78 – 20 000 Hz. Citlivost 85 dB/W/m. Impedance 4 Ohmy. Velikost magnetu 80 × 40 × 15 mm. Průměr výškového reproduktoru 28 mm.

můžete mít 26.6.

SENCOR SCS BX6902 SENCOR SCS BX1002
SENCOR SCS BX6902

4pásmové koaxiální reproduktory s pogumovanou membránou o rozměrech 165 × 235 mm a o nominálním výkonu 35 W a maximálním výkonu 105 W. Frekvenční rozsah 65 – 20 000 Hz. Citlivost 86 dB/W/m. Impedance 4 Ohmy. Velikost magnetu 100 × 60 × 18 mm. Průměr středového reproduktoru 58 mm.

můžete mít 26.6.

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.