Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Uspokojí svým špičkovým zvukem i vysoce náročné posluchače a posluchačky – moderní soundbar SONOS Arc je osazen 11 zesilovači třídy D, 8 středobasovými převodníky a 3 tweetery. Nabízí úžasně znějící zvuk s prostorovými efekty díky Dolby Atmos technologii. Do výbavy dostal LAN, WiFi, Apple AirPlay 2, HDMI eARC, hlasové ovládání i technologii vylepšení dialogů Speech Enhancement.
můžete mít ZÍTRA
Uspokojí svým špičkovým zvukem i vysoce náročné posluchače a posluchačky – moderní soundbar SONOS Arc je osazen 11 zesilovači třídy D, 8 středobasovými převodníky a 3 tweetery. Nabízí úžasně znějící zvuk s prostorovými efekty díky Dolby Atmos technologii. Do výbavy dostal LAN, WiFi, Apple AirPlay 2, HDMI eARC, hlasové ovládání i technologii vylepšení dialogů Speech Enhancement.
můžete mít ZÍTRA
SoundBar – 5.1, bezdrátový subwoofer, optické digi audio (výstup), LAN, Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, Chromecast, Dolby Digital, Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music, Google Play Music, YouTube Premium, ovládání přes zařízení s iOS nebo Androidem
můžete mít 28.6. - 1.7.
SoundBar – 5.1, bezdrátový subwoofer, optické digi audio (výstup), LAN, Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, Chromecast, Dolby Digital, Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music, Google Play Music, YouTube Premium, ovládání přes zařízení s iOS nebo Androidem
můžete mít 28.6. - 1.7.
Elegantní zvuková základna pro televizi, filmy, hudbu a další. SoundBar 3.0, aktivní bezdrátový subwoofer, optické digi audio (1× vstup), Wi-Fi, Multiroom, AirPlay, Dolby Digital Plus, Spotify, Apple Music
Momentálně nedostupné
Společnost Sonos byla založena v roce 2002 s cílem objevit domácí audio pro digitální věk. Její vize je jednoduchá – naplnit každý domov hudbou. Zajímá se o každého posluchače hudby, který miluje hudbu v každém koutě místnosti svého domova. Se skladbami, které posluchač miluje, objeví nový způsob poslechu hudby, a to vše s nejvyšší kvalitou zvuku. Společnost působí po celém světě ve více než 60 zemích, v sedmi jazycích a její produkty nabízí přes tisíc prodejců. Neustále hledá způsoby, jak zlepšit zážitek poslechu s novými produkty a novým softwarem. Neustále investuje do způsobů, jak poskytnout jejím zákazníkům co nejlepší zážitek. Dodržuje to, co si stanovila. Mění způsob, jak mohou lidé poslouchat hudbu – v jednom domě v jeden čas.