Byl to dárek pro manžela a myslím, že byl nadšen.
1.10.2013
Dobrá lampa. Jen to ovládání jsem ještě nevyužil.
6.8.2013
Skvěle svítí, dálkové ovládání funguje bezvadně, není nutné mířit na čidlo, uvnitř stanu nebo karavanu naprosto dostatečné. Lampička má v sobě i ukryté úložné místo např. na náhradní baterie :-)
30.7.2013
Vydrží svítit dlouho, nechápu proč je na tři baterie (když se dají koupit většinou dvě a čtyři) Mohlo by tam být přepnutí osvětlení alespoň ve dvou úrovních. Dálkové ovládání ač se zdá zbytečné je užitečné. Klasická situace všude spousty komárů a vy zalezete do spacáku nebo oddělené části stanu ze síťkou a světlo vypnete až potom dálkovým ovládáním.
27.8.2012
Výrobek splňuje očekávání. Výdrž baterií velmi solidní (10 večerů po cca 3 hod), ale jistě to zaleží i na jejich typu. Od DO neočekávejte žádné zázraky, funguje pouze při docela přesném zamíření na čidlo umístěné na lampě. To je navíc umístěno pouze z jedné strany. Ale i tak bychom ho moc nepoužívali. Jednoduché shrnutí - výrobek mírně překračuje očekávání v dané cenové hladině a získal si srdce okolí, které se velmi zajímalo, kde se dá pořídit. :-)
Roman S.
22.8.2012
Lampa svítí výborně. Dálkové ovládání je dobrá věc, zvlášť, když v noci hledáte cestu ze/do stanu.
Miroslav M.
31.8.2011
Závesné svietidlo som kúpil za účelom osvetlenia miestnosti 5x4m na chate bez elektriny. Prekvapila ma výkonnosť lampy, do ktorej som núdzovo umiestnil nabíjateľné batérie z fotoaparátu, ktorý signalizoval ich úplné vybitie a vypol. Na tieto batérie mi svietidlo fungovalo bez stráty svetelného výkonu ďalší týždeň bez toho, že by strácalo na svite. Neviem, koľko by ešte vydržalo, lebo som batérie po týždni pre istotu nabil (už mi v hlave vŕtali otázky fyziky, ktoré toto svietidlo ako keby prekonalo). Svit je jemný, modrobiely, ale príjemný. Na osvetlenie chalupy na účel posedenia úplne postačujúce, pokiaľ lampa visí na reťazi na strope vo výške 170 cm nad zemou, nepočítajte s tým, že si prečítate knížku (i keď časopis som si prelistoval) - na to je slabšie, ale na vyššie uvedený účel absolútne dostatočné (mastili sme karty, zabávali sme sa a debatili...), nesklame a hlavne je výkonnostne veľmi húževnaté a energeticky nenáročné, vezme si dostatok energie aj z takmer vybitých batérií a nenechá Vás na holičkách ;) Odporúčam, neľutujem kúpu. Požadovaná cena za túto lampu je veľmi prijateľná. Samozrejme aj vzhľad lampy je veľmi dobrý - estetika a funkcionalita v jednom.
Pavel Č.
31.8.2010
Lampa se velmi osvědčila při kempování. Výrobce udává výdrž na jedny baterie cca 5h provozu, nám lampa vydržela 10dní běžného večerního provozu. Velmi lehká, pěkný design a zpracování. Dálkové ovládání oceníte zvláště když už jste ve spacáku a nemusíte z něj kvůli zhaínání vylézat :)