CZ vyprodej


Pojištění nahodilého poškození a odcizení

Proč byste se měli stresovat nečekanými výdaji v případě, že se vaší nové „hračce” nebo spotřebiči něco stane, když si je můžete pojistit? Stačí si pojištění jednoduše přihodit do košíku. Přesto, že se o své zařízení pečlivě staráte, nikdy nevíte, kdy se vám může náhodně poničit, nebo vám ho někdo ukradne.

„Přesto, že se o své věci pečlivě staráte, nikdy nevíte, kdy se vám můžou při nahodilém pádu rozbít, namočit se nebo vám je někdo ukradne.”

Chci si pojistit zakoupené zboží, co mám udělat?

U produktů, které lze pojistit, je tato možnost zobrazená. Na stránce s detailem všech vašich vybraných produktů v košíku si můžete vybrat, zda chcete pojištění na jeden nebo dva roky. Košík se vám automaticky přepočítá.

Na co lze pojištění uplatnit a jaké zásady musím dodržovat?

Pojištění nahodilého poškození věci lze uplatnit při nefunkčnosti věci, která byla způsobena neočekávanou vnější příčinou, která vás v daný okamžik překvapila, a to i přesto, že se chováte ke svým věcem zodpovědně, pečlivě a máte obecnou představu o tom, že některá místa či okolnosti jsou náchylnější pro vznik škody.

Oceníte tedy pojištění a pojistné plnění vám vyplatíme tehdy, pokud např.:

  • Telefonujete, srazí vás nepozorný kolemjdoucí a telefon vám vypadne z ruky a poničí se tak, že jej nelze použít.
  • Utrhne se vám ucho od kabelky, kabelka spadne a pádem se poničí v ní uložené věci.
  • Kolega v práci vám nešťastnou náhodou polije telefon, který máte na stole.
  • Zakopnete o vystouplou dlažební kostku a vypadne vám z kapsy foťák.

Ale pojištění vám nepomůže a pojistné plnění vám nevyplatíme tehdy, pokud např.:

  • Chcete mít telefon u sebe i ve chvíli, když si jdete zaplavat nebo máte zálibu ve čtení elektronické knížky ve vaně.
  • Mobilní telefon je jen poškrábaný, ale jinak funguje v pořádku.
  • Necháte věc bez dozoru na zemi a věc vám rozkouše pes.
  • Telefon se vám rozbije, ale nevyužijete k opravě smluvní servis pojišťovny.
  • Věc vám je odcizena, když usnete v tramvaji.

Chováte-li se tedy ke svým věcem obezřetně, nikoliv nedbale, je sjednání pojištění dobrý nápad.

Úplné znění pojistných podmínek včetně znění výluk naleznete níže ve znění platném k datu vzniku pojištění.

Další výhody pojištění

  • Pojistné plnění formou opravy až dvakrát v průběhu dvou let při zvolení dvouleté varianty.
  • K pojistné události může dojít kdekoli na území České republiky.

Jak nahlásím pojistnou událost?

Proces hlášení pojistné události je jednoduchý a rychlý, stačí se obrátit na linku 234 240 420 (pracovní dny v čase 8.00 - 18.00).

Jsou nějaká omezení pojistného plnění?

Pojišťovna zaplatí opravu až do výše časové ceny zboží max. 1× za rok. V případě krádeže a neopravitelného poškození zboží dostanete vyplacenu časovou cenu. V obou případech uplatňujeme spoluúčast ve výši 500 Kč u zboží, které stojí do 10 000 Kč, a 1 000 Kč u zboží, které stojí 10 000 Kč a víc.

Co je to časová cena zboží?

Časová cena zohledňuje opotřebení zboží z hlediska času a vypočítá se jako kupní cena snížená o 3 % za každý započatý měsíc od nákupu v případě mobilů a tabletů, a o 2 % v případě nákupu ostatního pojistitelného zboží.

Jak prokážu, že mám zboží pojištěné?

Po zaplacení poplatku za pojištění vám e-mailem pošleme certifikát o pojištění, navíc na faktuře máte pojištění uvedené jako samostatnou položku.

Dostanu peníze zpět, když si koupím zboží s pojištěním a pak ho vrátím?

Ano, částku, kterou jste zaplatili za pojištění, vám vrátíme.

Další otázky?

Všechny potřebné informace rychle zjistíte na lince 234 240 420 (pracovní dny v čase 8.00 - 18.00).

Základní informace o pojištění

  • Pojištění nahodilého poškození a odcizení věci vám poskytujeme ve spolupráci se společností BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. a pojišťovacím makléřem INSIA a.s.
  • Pojištění se řídí pojistnými podmínkami platnými ke dni přistoupení k pojištění (viz níže).
  • Vztahuje se na vybranou elektroniku a spotřebiče v hodnotě od 3 000 Kč do 200 000 Kč.
  • Nabídka se vztahuje pouze na fyzické osoby - spotřebitele, mimo rámec jejich podnikání nebo samostatného výkonu povolání (OSVČ).
  • Zboží lze pojistit na 1 nebo 2 roky.
  • Výše poplatku za pojištění se stanoví v závislosti na kupní ceně zboží a délce pojistné doby – konkrétní výši poplatku zjistíte přímo v nabídce pojištění ke konkrétnímu zboží.
  • Pojistné plnění v případě pojistné události nahodilého poškození:
    • oprava poškozeného zboží až do výše časové ceny,
    • není-li oprava možná, vyplacení časové ceny.
  • Pojistné plnění v případě pojistné události odcizení:
    • vyplacení časové ceny.
  • V případě vyplacení pojistného plnění, s výjimkou opravy, přechází vlastnické právo k poškozenému nebo odcizenému zboží na pojistitele.
  • Pojištění se vztahuje na území České republiky.