Optex 990264

Optex 990264

Barevný dveřní videotelefon vám umožní zobrazit a kontrolovat vchod z vašeho interiéru. Celý systém se skládá z barevného audio/video dveřního systému se 7" LCD obrazovkou a z venkovní stanice, vybavené barevným snímačem technologie CCD pro zobrazení obrazu exteriéru. Celý popis
2.900 €
2.900 €

31.1.2018
Funguje jak má ale mám tyto výhrady: 1) Venkovní jednotka má poměrně úzký pozorovací úhel a kameru nelze natočit do stran. 2) Venkovní jednotka se upevňuje do průhledného plastového držáku, který sice jednotku chrání před deštěm ale nevypadá nic moc. Navíc odsazuje jednotu cca 0.5cm ode zdi a nelze namontovat bez něj. 3) Jmenovka svítí pouze po zazvonění a po dobu kdy vnitřní jednotka zobrazuje obraz, potmě se tedy špatně hledá. 4) Nelze zvonit vícekrát, protože zvonění je blokováno dokud vnitřní jednotka zobrazuje obraz. 5) Zvonění lze zvolit z různých melodií, bohužel pouze jediná je typu gong - bohužel však velmi krátká a s kombinací že nelze zvonit vícekrát se nemusí návštěva dozvonit když jej napoprvé přeslechnete. 6) Hlasitost zvonění lze zvolit pouze tlačítkem v předem nadefinovaných úrovních které jsou dost hlasité a nelze ani úplně vypnout. 7) Tlačítka jsou podsvícená ale pouze pokud je držíte - v šeru když navíc obraz svítí do očí se špatně hledá to správné. 8) Jako kritické považuji možnost připojit dveřní otvírač pouze na venkovní jednotku, i když návod uvádí možnost napojení i na vnitřní jednotku. Připojení dveřního ovládání k venkovní jednotce je vhodné leda tak pro branku, ne však pro vchodové dveře - stačí jednotku odcvaknout, připojit baterku a dveře se komukoliv otevřou ! ! !
8.11.2016
Výrobok funguje, veľmi jednoduché zapojenie, zvládne aj technický analfabet. Dizajn je bezchybný, obraz uspokojivý, avšak za tú cenu som čakal trochu viac. Monitor občas bez príčiny "sneží" a pri manipulácii s dotykovými tlačidlami počuť v kecafone na bráne pukanie.
11.11.2013
Došel s prasklým displejem. Krabice nepoškozena!!! To mě opravdu šokovalo. V současné době stále reklamuji, moc to nevypadá, podle Mall.cz jsem si jej rozbil sám... Supr kauf.