Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Autor
Jazyk
Typ(vazba)
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×DostupnostSkladem
Z čeho se skládá hmota kolem nás a kde se vzala?
můžete mít 5.6. - 7.6.
Vydejte se s námi na výlet od známých planet naší sluneční soustavy až do miliardy světelných let vzdáleného hlubokého vesmíru!
můžete mít 5.6. - 7.6.
Britský geometr John Martineau nabízí velmi neortodoxního průvodce naší sluneční soustavou.
můžete mít 5.6. - 7.6.
Do jedinečné řady knih, v nichž se známý bylinář věnuje léčbě bylinami v nejširším měřítku a jejich celoročnímu využití v terapii, prevenci i v kuchyni, léčebným účinkům hub, a dokonce i terapii zvířat, …
můžete mít 5.6. - 7.6.
Další kniha z úspěšné řady Rady bylináře Pavla, nyní s přehledem léčivých rostlin od A do Z a radami na jejich využití při léčbě a prevenci.
můžete mít 4.6. - 6.6.
Auta první republiky 1918–1938 Tuček Jan
niha podrobně popisuje osobní automobily vyráběné na území Československa v letech 1918 až 1938, včetně jejich základních technických údajů. Vedle automobilů velkých továren (Praga, Škoda, Tatra) jsou prezentovány i vozy menších výrobců (Aero, Jawa, Walter,
můžete mít 30.5. - 31.5.
Auta východního bloku Tuček Jan
Ojedinělá publikace je věnována zančkám automobilů Škoda, Tatra, Ifa, Trabant, Wartburg, Sachsenring, Syrena, Warszawa, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Zastava, Moskvič, Lada, Poběda a Volga. Léta jsme je potkávali na našich silnicích, neodmyslitelně patřily ke koloritu
můžete mít 30.5. - 31.5.
Autobus Karosa 900 – historie, vývoj, technika, modifikace Martin Harák Domácí výrobce autobusů Karosa Vysoké Mýto, jehož vozidly se u nás někdy v životě svezl snad úplně každý, musel na počátku devadesátých let 20. století – tak jako celé tehdejší Československo a později Česká republika – projít c
můžete mít 30.5. - 31.5.
Autobusy Ikarus
Harák Martin
Autobusy značky Ikarus nejsou jen legendární „modré“ meziměstské nebo „červené“ městské autobusy, jimž cestující veřejnost dala nápadité přezdívky „čabajka“ nebo „harmonika“, ale i další typy, které se od padesátých let 20. století pohybovaly po českých i slovenskýc
můžete mít 30.5. - 31.5.
Autobusy první republiky a protektorátu Martin Harák
Příběh výroby autobusů (a trolejbusů) v Československu v letech 1918 až 1948 je podobně spletitý jako dějiny našeho státu. Největší část trhu ovládaly tři hlavní československé automobilky: Praga, Tatra a Škoda. Kromě toho však existovali i men
můžete mít 30.5. - 31.5.
Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:
můžete mít 30.5. - 31.5.
Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:
můžete mít 30.5. - 31.5.