Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Autor
Vydavatel
Jazyk
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×DostupnostSkladem
Auta východního bloku Tuček Jan
Ojedinělá publikace je věnována zančkám automobilů Škoda, Tatra, Ifa, Trabant, Wartburg, Sachsenring, Syrena, Warszawa, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Zastava, Moskvič, Lada, Poběda a Volga. Léta jsme je potkávali na našich silnicích, neodmyslitelně patřily ke koloritu
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobus Karosa 900 – historie, vývoj, technika, modifikace Martin Harák Domácí výrobce autobusů Karosa Vysoké Mýto, jehož vozidly se u nás někdy v životě svezl snad úplně každý, musel na počátku devadesátých let 20. století – tak jako celé tehdejší Československo a později Česká republika – projít c
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy Ikarus
Harák Martin
Autobusy značky Ikarus nejsou jen legendární „modré“ meziměstské nebo „červené“ městské autobusy, jimž cestující veřejnost dala nápadité přezdívky „čabajka“ nebo „harmonika“, ale i další typy, které se od padesátých let 20. století pohybovaly po českých i slovenskýc
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy první republiky a protektorátu Martin Harák
Příběh výroby autobusů (a trolejbusů) v Československu v letech 1918 až 1948 je podobně spletitý jako dějiny našeho státu. Největší část trhu ovládaly tři hlavní československé automobilky: Praga, Tatra a Škoda. Kromě toho však existovali i men
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:
můžete mít 30.4. - 2.5.
Dvě století českých automobilů
Marián Šuman-Hreblay
Nové doplněné a aktualizované vydání úspěšné publikace. Obrazová encyklopedie zachycuje více než dvousetleté období konstrukce a výroby motorových vozidel na našem území – a to od Božkova parovozu z roku 1815 až po nejnovější modely vozů Škod
můžete mít 30.4. - 2.5.
Historie automobilů Škoda
Jiří Dufek, Jan Králík
Výběr 21 nejslavnějších automobilů vyráběných v Mladé Boleslavi, na kterých je koncentrovaně, téměř jako pod rentgenem, vidět historie značky Škoda a jejího předchůdce Laurin & Klement a zároveň dějiny automobilové techniky. Každý model je p
můžete mít 30.4. - 2.5.
Historie automobilů Škoda
Wohlmuth Jiří
Vyhledávaný titul Jawa 50 Pionýr je určen všem pamětníkům, fanouškům i sběratelům nebo prostě těm, kdo na nejmenším motocyklu značky JAWA 50 dodnes jezdí. Druhé vydání volně navazuje na původní text. Čtenář se seznámí s vývojem nejoblíbenějšího typu 550,
můžete mít 30.4. - 2.5.
Jawa Californian – historie, vývoj, technika, renovace – 2., rozšířené vydání
Bartuš Jiří
Publikace pojednává o krátkém úseku motocyklové výroby firmy Jawa, ve kterém dosáhla svým modelem Californian úspěchu na světových trzích. Fakt, že motocykly byly až na výjimky určeny pouze k prodeji zahra
můžete mít 30.4. - 2.5.
Jawa kývačka Jiří Wohlmuth V době, kdy česká motocyklová továrna Jawa, prožívala svůj vrchol produkční, ekonomický i exportní, vyráběla motocyklové typové řady, jenž dostaly zlidovělého označení Jawa kývačka. Do universálního podvozku, který charakterizovala právě montáž zadní kyvné vidlice, byly m
můžete mít 30.4. - 2.5.
Karosa Š 11 Legendární autobusMartin Harák Nové zpracování historie ikonického autobusu Karosa Š 11, který se vyráběl v letech 1965 až 1982, obsahuje nejen další poznatky týkající se technické a provozní stránky, ale především vzpomínky pamětníků z bývalého podniku Karosa Vysoké Mýto, kteří stáli př
můžete mít 30.4. - 2.5.