Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Vedlejší vůně
Kategorie parfému
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Kategorie parfémupánské
Muž Boss No. 6 je cílevědomý se zdravou dávkou sebedůvěry. Výrazná mužná vůně definuje úspěch, vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Jedná se o luxusní citrusově-kořeněnou vůni, jež uchvátí každou opravdovou dámu. Vhodná pro každodenní nošení.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Terre D´ Hermès je orientálně-dřevitá vůně pro muže, který umí objevit neobvyklost v běžné věci. Muž, nosící tuto vůni, je v každém okamžiku neodolatelný, smyslný a jedinečný. Jednoduché složení vůně z grapefruitu, pepře, vetiveru a cedrového dřeva potvrzuje, že v jednoduchosti je krása.
můžete mít 25.3. - 26.3.
H24 je aromatická dřevitá toaletní voda pro muže inspirovaná dynamickým životem mužů ve městě. Zásadní složkou kompozice je aromatická, botanická a mírně dřevitá nota muškátové šalvěje.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Toaletní voda Cuba Gold od značky Cuba je květinově-dřevitá vůně pro muže. Flakon vůní Cuba napodobuje velmi věrně doutníky a proto se vůně staly tak vyhledávanými. Jedná se totiž o originální dárek, kterým uděláte radost každému muži, který má rád originalitu a důvtip.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Tato vůně čerpá inspiraci z okouzlující krásy ostrova Pantelleria, kde Giorgio Armani trávil letní dny. Acqua Di Gio Pour Homme je esencí svobody, nespoutanosti a dokonalého spojení s přírodou – evokuje svěžest větru, sílu vody a teplo slunečních paprsků na pokožce.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Bad Boy od značky Carolina Herrera je orientálně-kořeněná vůně pro muže. Hlava obsahuje svěží bergamot, bílý a černý pepř. V srdci se ukrývá cedr a šalvěj. Kompozici uzavírá kakao, ambrové dřevo a fazole tonka. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Club de Nuit Blue Iconic od značky Armaf je fougèrová jantarově-dřevitá vůně pro muže. Kompozici otevírá jiskřivá a kořeněná směs grapefruitu, citronu, máty, růžového pepře a koriandru.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Club de Nuit Blue Iconic od značky Armaf je fougèrová jantarově-dřevitá vůně pro muže. Kompozici otevírá jiskřivá a kořeněná směs grapefruitu, citronu, máty, růžového pepře a koriandru.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Club De Nuit Intense Man je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Ovocnou hlavu tvoří ananas, bergamot, jablko, černý rybíz a citron. V srdci ucítíte kombinaci jasmínu, břízy a růže. Kompozici uzavírá šedá ambra, vanilka, pižmo a pačuli. Na trh byla uvedena v roce 2015.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Club De Nuit Sillage je smyslná parfémovaná voda pro opravdové muže. Začáteční tóny otevírá šafrán, růže a pelargonie. Srdce rozehřeje muškátový oříšek s fialkou a okoření ho pepř s kmínem. Konec uzavírá jantar, oud a vanilka s pačuli. Tato originální kombinace ingrediencí dělá vůni výjimečnou.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Značka Azzaro vytvořila v roce 2016 pánskou vůni s názvem Wanted. Tato fougerově-dřevitá se otevírá citrónem, zázvorem, levandulí a mátou. Rozkvétá v pelargónii, zelené jablko, jalovec a kardamom. Uzavírá se vetiverem, fazolí tonkou a ambrovým dřevem. Tvůrcem této vůně je Fabricio Pellegrin.
můžete mít 25.3. - 26.3.
Být mužem je prostě magické! Máte vše, co vám přináší úspěch u žen. Neberte věci příliš vážně, uvolněte se a buďte sám sebou – a vaše sny se mohou stát skutečností, možná rychleji, než čekáš! Toto je hlavní poselství pánské vůně Bruno Banani – Magic Man. Stylová vůně odráží nejnovější trendy.
můžete mít 25.3. - 26.3.