Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Typ parfému
Vedlejší vůně
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Vůně Man je určena mladým mužům s moderní a osobitou elegantní image. Muž, který si tuto vůni oblíbí, se dívá na život z té pozitivní stránky – je optimista s vlastními stanovenými cíly. Temperamentní a výjimeční muži, kteří bez zábran využijí každou novou výzvu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Made For Men je zbraní cool vyrovnaného svůdce, nezbytnou součástí výzbroje bojovníka ve svádění. Stejně jako muž, pro něhož byl stvořen, je parfém Made For Men opatřen mužností, ironií a střízlivostí. Skvělá lehčí vůně, která překvapí.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Made For Men je zbraní cool vyrovnaného svůdce, nezbytnou součástí výzbroje bojovníka ve svádění. Stejně jako muž, pro něhož byl stvořen, je parfém Made For Men opatřen mužností, ironií a střízlivostí. Skvělá lehčí vůně, která překvapí.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Značka David Beckham představuje vůni Classic pro muže. Tato toaletní voda je svěží, dřevitá a je určena pro všechny sportovně založené muže – ať už pro aktivní sportovce i fanoušku sportu. Je ležérní a přitom osvěžující. Na trh byla uvedena v roce 2013.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Away Weekend Men od značky Abercrombie & Fitch je fougerově-dřevitá toaletní voda pro muže. Osvěžující tóny bergamotu a mandarinky klementinky se snoubí s jablkem a kořeněnými akordy kardamomu. Srdce patří bylinným tónům levandule, cypřiši, muškátové šalvěji a rozmarýnu.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Club de Nuit Blue Iconic od značky Armaf je fougèrová jantarově-dřevitá vůně pro muže. Kompozici otevírá jiskřivá a kořeněná směs grapefruitu, citronu, máty, růžového pepře a koriandru.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Club de Nuit Blue Iconic od značky Armaf je fougèrová jantarově-dřevitá vůně pro muže. Kompozici otevírá jiskřivá a kořeněná směs grapefruitu, citronu, máty, růžového pepře a koriandru.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Značka Azzaro vytvořila v roce 2016 pánskou vůni s názvem Wanted. Tato fougerově-dřevitá se otevírá citrónem, zazvorem, levandulí a mátou. Rozkvétá v pelargónii, zelené jablko, jalovec a kardamon. Uzavírá se vetiverem, tonkou bean a aberwood. Nosem této vůně je Fabricio Pellegrin.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Elementární podpis dřevitě-fougerové vůně Man Glacial Essence je zdůrazněn její ledovou svěžestí, která evokuje okamžik kreativity a odvážnosti. Úvodní akordy představují důmyslné spojení jalovce, zázvoru a pelargonie.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Vůně charakterizuje ducha dnešního muže - něžného, oddaného a zároveň rafinovaného a silného. Vůně je výrazem vitality a sebejistoty, což charakterizuje citlivost nynějšího muže. Klasická osvěžující vůně, opojná a výrazně mužská, energická s teplou nótou lesa.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Vůně charakterizuje ducha dnešního muže - něžného, oddaného a zároveň rafinovaného a silného. Vůně je výrazem vitality a sebejistoty, což charakterizuje citlivost nynějšího muže. Klasická osvěžující vůně, opojná a výrazně mužská, energická s teplou nótou lesa.
můžete mít 24.9. - 25.9.
Vůně charakterizuje ducha dnešního muže - něžného, oddaného a zároveň rafinovaného a silného. Vůně je výrazem vitality a sebejistoty, což charakterizuje citlivost nynějšího muže. Klasická osvěžující vůně, opojná a výrazně mužská, energická s teplou nótou lesa.
můžete mít 24.9. - 25.9.