Značka
Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Historie automobilů Škoda
Wohlmuth Jiří
Vyhledávaný titul Jawa 50 Pionýr je určen všem pamětníkům, fanouškům i sběratelům nebo prostě těm, kdo na nejmenším motocyklu značky JAWA 50 dodnes jezdí. Druhé vydání volně navazuje na původní text. Čtenář se seznámí s vývojem nejoblíbenějšího typu 550,
můžete mít 30.4. - 2.5.
LEGENDÁRNÍ ŠKODA 105/120 a její sourozenci
Jan Tuček
Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale
můžete mít 30.4. - 2.5.
Legendární Škoda 1000 MB
Tuček Jan
Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Bolesla
můžete mít 30.4. - 2.5.
Octavia Dáma značky Škoda Tuček Jan
Kniha je věnována všem automobilům Škoda Octavia z let 1959 až 2020. První Octavia vznikla v lednu 1959 modernizací vozu Škoda 440. Výroba její základní verze skončila na jaře 1964, kariéra kombi však pokračovala až do prosince 1971. V létě 1996 debutovala prvn
můžete mít 30.4. - 2.5.
Katalog Abrex 2018/2019 (CZ) 1. vydání Katalog sběratelských modelů pro rok 2018/2019. Počet stran 56.
můžete mít 30.4. - 2.5.
Báječná léta s Jawou Alois Pavlůsek
Kniha, která potěší všechny příznivce jedné stopy a zvláště pak fandy legendární značky Jawa. Chronologicky seřazená historie a popis jednotlivých modelů napříč celým výrobním spektrem až do současnosti – od cestovních motocyklů přes prototypy, malé motocykly, zá
můžete mít 30.4. - 2.5.
Encyklopedie motocyklů Marián Šuman-Hreblay
Encyklopedie motocyklů přehledně popisuje více než stoleté období výroby jednostopých motorových vozidel na území Česka a Slovenska – a to od roku 1899, kdy byl na trh uveden první motocykl Laurin&Klement, až po současnost. Kniha obsahuje přehledný vý
můžete mít 30.4. - 2.5.
Auta první republiky 1918–1938 Tuček Jan
niha podrobně popisuje osobní automobily vyráběné na území Československa v letech 1918 až 1938, včetně jejich základních technických údajů. Vedle automobilů velkých továren (Praga, Škoda, Tatra) jsou prezentovány i vozy menších výrobců (Aero, Jawa, Walter,
můžete mít 30.4. - 2.5.
Auta v Československu 1945–1990 Jan Tuček
Publikace, první tohoto druhu u nás, připomíná více než 150 modelů automobilů prodávaných a provozovaných v Československu v letech 1945 až 1990. Osobní vozy třiceti různých značek jsou přehledně rozčleněny do tří časových období: 1945–1960, 1961–1975, 1976
můžete mít 30.4. - 2.5.
Auta východního bloku Tuček Jan
Ojedinělá publikace je věnována zančkám automobilů Škoda, Tatra, Ifa, Trabant, Wartburg, Sachsenring, Syrena, Warszawa, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Zastava, Moskvič, Lada, Poběda a Volga. Léta jsme je potkávali na našich silnicích, neodmyslitelně patřily ke koloritu
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobus Karosa 900 – historie, vývoj, technika, modifikace Martin Harák Domácí výrobce autobusů Karosa Vysoké Mýto, jehož vozidly se u nás někdy v životě svezl snad úplně každý, musel na počátku devadesátých let 20. století – tak jako celé tehdejší Československo a později Česká republika – projít c
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy Ikarus
Harák Martin
Autobusy značky Ikarus nejsou jen legendární „modré“ meziměstské nebo „červené“ městské autobusy, jimž cestující veřejnost dala nápadité přezdívky „čabajka“ nebo „harmonika“, ale i další typy, které se od padesátých let 20. století pohybovaly po českých i slovenskýc
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy první republiky a protektorátu Martin Harák
Příběh výroby autobusů (a trolejbusů) v Československu v letech 1918 až 1948 je podobně spletitý jako dějiny našeho státu. Největší část trhu ovládaly tři hlavní československé automobilky: Praga, Tatra a Škoda. Kromě toho však existovali i men
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:
můžete mít 30.4. - 2.5.
Autobusy Škoda 706 RO a RTOMartin Harák Autobusové ikony Škoda 706 RO a Škoda 706 RTO dodnes potěší oko nejen starší, ale i mladé generace. Autobus Škoda 706 RO se vyznačoval na svou dobu velmi progresivním bezkapotovým provedením. Začal se sériově vyrábět nedlouho po skončení druhé světové války:
můžete mít 30.4. - 2.5.
Dvě století českých automobilů
Marián Šuman-Hreblay
Nové doplněné a aktualizované vydání úspěšné publikace. Obrazová encyklopedie zachycuje více než dvousetleté období konstrukce a výroby motorových vozidel na našem území – a to od Božkova parovozu z roku 1815 až po nejnovější modely vozů Škod
můžete mít 30.4. - 2.5.
Historie automobilů Škoda
Jiří Dufek, Jan Králík
Výběr 21 nejslavnějších automobilů vyráběných v Mladé Boleslavi, na kterých je koncentrovaně, téměř jako pod rentgenem, vidět historie značky Škoda a jejího předchůdce Laurin & Klement a zároveň dějiny automobilové techniky. Každý model je p
můžete mít 30.4. - 2.5.
Jawa Californian – historie, vývoj, technika, renovace – 2., rozšířené vydání
Bartuš Jiří
Publikace pojednává o krátkém úseku motocyklové výroby firmy Jawa, ve kterém dosáhla svým modelem Californian úspěchu na světových trzích. Fakt, že motocykly byly až na výjimky určeny pouze k prodeji zahra
můžete mít 30.4. - 2.5.
Jawa kývačka Jiří Wohlmuth V době, kdy česká motocyklová továrna Jawa, prožívala svůj vrchol produkční, ekonomický i exportní, vyráběla motocyklové typové řady, jenž dostaly zlidovělého označení Jawa kývačka. Do universálního podvozku, který charakterizovala právě montáž zadní kyvné vidlice, byly m
můžete mít 30.4. - 2.5.
Karosa Š 11 Legendární autobusMartin Harák Nové zpracování historie ikonického autobusu Karosa Š 11, který se vyráběl v letech 1965 až 1982, obsahuje nejen další poznatky týkající se technické a provozní stránky, ale především vzpomínky pamětníků z bývalého podniku Karosa Vysoké Mýto, kteří stáli př
můžete mít 30.4. - 2.5.
Legendární Praga V3S Jiří Frýba
V knize najdete podrobný popis stavu motorizace v Československu po druhé světové válce, historii vývoje Pragy V3S, kompletní přehled takticko-technických dat vozu. Jádrem knihy je však unikátní a v tomto rozsahu dosud nepublikovaný katalog jednotlivých vojenských
můžete mít 30.4. - 2.5.
Legendární Škoda 100/110 a její sourozenciJan Tučeky Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes mili
můžete mít 30.4. - 2.5.
Legendární Tatra 613 a její sourozenci Tuček Jan
Tatra 613 napsala jednu z nejdelších a nejpestřejších kapitol naší automobilové historie. Zrodila se ve druhé polovině šedesátých let v období společenského uvolnění a její koncepce se vzduchem chlazeným osmiválcem do V uloženým nad zadní nápravou s
můžete mít 30.4. - 2.5.
Motocyklové vozíky PAv
Bartuš Jiří
Motocyklové vozíky tvoří nedílnou, avšak veřejnosti málo známou část československé motoristické historie. Kniha čtenářům přináší ucelený obraz o historii využívání vozíků ve spojení s motocykly, které bylo přímým a logickým důsledkem specifického poválečného
můžete mít 30.4. - 2.5.