Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámská toaletní voda L´Eau D´Issey je věrným odrazem tvořivosti Issey Miyakeho, důvěrně související s jeho hodnotami a požadavky. Vyjadřuje jeho osobnost, představy o kráse, volnosti a radosti ze života. Je překvapující, dojímavá, svůdná a kouzelná. Zdroj smyslnosti a životní svěžesti.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Sunflowers od Elizabeth Arden je rafinovaná vůně pro romantické a smyslné ženy. Květinově-ovocná Sunflowers skrývá meloun a broskev v hlavě vůně, čajovou růži a jasmín v srdci. Vše završuje smyslné santalové dřevo a mech. Vůně byla stvořena Elizabeth Arden v roce 1993.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Fascinuje vás voda? Máte rádi její svěžest a čistotu? L´Eau Kenzo Pour Homme je vůně inspirovaná vodou, díky které přináší jiskřivé osvěžení. Tato vůně od Kenza je čistá, moderní, blankytně modrá a dokonale střídmá. Unese vás od bláznivého hluku, díky ní naleznete klidnou harmonii ve vašem nitru.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Yellow Diamond od značky Versace je čistá, jasná, květinově-ovocná vůně pro ženy. Je jiskřivá a intenzivní jako žlutá barva, přesto zůstává luxusní a ženská stejně jako diamanty. V úvodu vůně se nachází neroli, bergamot, citron a hruška, v srdci se ukrývá květ pomerančovníku, leknín a mimóza.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Paco Rabanne 1 Million – neodolatelná a velmi exkluzivní pánská vůně sladšího ražení s jemně svěžím složením. Nechte se pohltit touto vůní a spolehněte se na ni během celého dne. Bude vás doprovázet jako vaše druhá kůže. Na trh byla uvedena v roce 2008.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Základem orientálně-dřevité vůně pro ženy i muže Oud Wood značky Tom Ford je vzácné agarové dřevo. Tato luxusní vůně v sobě snoubí dřevité tóny santalového a růžového dřeva a ve spojení s kořeněnými tóny pepře a kardamonu tvoří neodolatelnou kombinaci. Vše uzavírají hřejivé tóny vanilky a jantaru.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Muž používající Givenchy Pí nám neustále uniká, ale neustále jej objevujeme, je ztělesněním největšího svůdce. Tento muž je objevitelem, má nadání pro vědu. Pí vypovídá o jeho vůli jednat, a také o jeho touhách dosáhnout krajních extrémů. Vůně byla na trh uvedena v roce 1998.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Eclat D´Arpege je vůní ženskosti, ženskost je vyjádřením lásky a vášně. Ženskost je podpisem značky Lanvin. Vůně Eclat D´Arpege je jako melodie – svěží, čistá a plná radosti. Od prvního nadechnutí vyvolává Eclat D´Arpege dojem plný jemné záře a radosti, který přetrvává.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Lady Million je citrusově-květinová vůně pro ženy od značky Paco Rabanne. Vůně je ukryta ve flakonu ve tvaru zlatého diamantu. Je určena pro dominantní ženu s ohnivým charakterem, vyzařující neuvěřitelnou smyslnost. Dotkněte se i vy tohoto drahokamu a nechte se unášet vůní plnou luxusu.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Lacoste poprvé v historii představuje kolekci pánských vůní inspirovanou nejproslulejším oblečením značky Lacoste – polo tričkem Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhem přišel v roce 1927 sám René Lacoste – francouzská tenisová legenda meziválečného období.
můžete mít 7.5. - 9.5.
V roce 2016 představila značka Carolina Herrera dámskou vůni s názvem Good Girl.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria je radostná a povznášející vůně, oslavující svěžest italského bergamotu s citrónem, zázvoru, cedrového dřeva a pižma. Na trh byla uvedena v roce 2010.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Bad Boy od značky Carolina Herrera je orientálně-kořeněná vůně pro muže. Hlava obsahuje svěží bergamot, bílý a černý pepř. V srdci se ukrývá cedr a šalvěj. Kompozici uzavírá kakao, ambrové dřevo a fazole tonka. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Premier Jour znamená „první den“. Hlava vůně je velmi živá a svěží, srdce je květinové a základ vůně je smyslný a teplý. Luxusní, jedinečná, romantická a nezaměnitelná vůně, která vás nenechá chladnou. Je výzvou k flirtování. Každý, kdo ucítí jen zlomek této nezaměnitelné vůně, se za vámi otočí.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Staňte se bohyní Olympu s jedinečnou vůní, která je ztělesněním smyslnosti a ženskosti. Olympea je orientálně-květinová, dřevitá vůně pro dívky a ženy, které milují výstřední a dlouhotrvající parfémy! Nechte se unést jejími hřejivými tóny! Na trh byla uvedena v roce 2015.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Společně s ostatními, doposud vytvořenými parfémy, Bvlgari Pour Homme se také odlišuje díky přítomnosti čaje ve svém složení. Tentokrát byl zvolen vonný čaj Darjeeling a jeho aroma charakterizuje citrusové a vodní tóny hlavy parfému.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Je pro muže, který je městský, gentleman s vyspělou duší a všudypřítomný. Carolina Herrera 212 Men je čistá, průzračná, květinová vůně pro muže. Flakon je jednoduchý a klasický, v rukách příjemný. Způsob, jakým víčko na flakon přiléhá, je jako když se zavírají dveře auta.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Smyslný a mýtický parfém spojující eleganci s opovážlivostí a čistotu se smyslností. Současný parfém, který čerpá z uměleckého a kulturního dědictví výjimečného charakteru, je jakýmsi pojítkem mezi minulostí a budoucností. Organza je oslavou ženské věčnosti. Vůně byla uvedena na trh v roce 1996.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Parfémovaná voda Lacoste L. 12. 12 Rose vás okouzlí květinově-pižmovou vůní. Osvěžující mandarinka a chladivá máta se mísí s lahodnými květinovými tóny růže a plumérie. Celou kompozici k dokonalosti vyzvedne spojení smyslného pižma se semínky ambrette.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Jaipur Pour Homme je orientálně-kořeněná vůně pro muže. Vůni stvořil Annick Menardo. Strhující kombinace limetky, bergamotu s tóny skořice a jasmínu, doladěná, v základu, cedrovým dřevem tvoří dokonalý koktejl, který potěší nejednoho muže. Vůně byla uvedena na trh v roce 1998.
můžete mít 7.5. - 9.5.
The Secret od značky Antonio Banderas je pánská, orientálně-dřevitá vůně, která byla veřejnosti představena v roce 2010. Vůně vás v úvodu zahřeje kombinací skořice a grapefruitu, poté pozvolna přechází v srdce tvořené mátou a pepřem a je zakončena vyváženou kombinací kůže, pižma a dřevitých tónů.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Okouzlující dámská vůně Lagerfeld Karl Lagerfeld For Her byla uvedena na trh v roce 2014. Směs ovoce a květin vyzařuje krásu a něžnost. Osvěžující tóny citrónu a broskve skvěle ladí s vůní magnólie a růže. Základ parfému Vás ohromí nádechem hřejivých, dřevitých tónu jako jsou ambra a pižmo.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Mužná vůně středomoří, která spojuje umění a kulturu Říma. Roma Uomo je vůní výjimečného citu a vitality, s pradávnou elegancí a mužskou silou. Její jemnost pochází ze staleté římské tradice, týkající se vůní a éterických olejů.
můžete mít 7.5. - 9.5.
Toaletní voda Seductive Red Women od Guess je stylová dámská vůně. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým flakonem. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 7.5. - 9.5.