Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Scandal Le Parfum For Her od značky Jean Paul Gaultier je květinová, sladká parfémová voda pro ženy. Extravagantní a odvážná vůně, která boří všechny konvence, bojuje proti předsudkům a vyzývá k odvaze a nespoutanosti.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Šťavnatá, svěží a jiskřivá, to je nová dámská vůně Blossom od značky Jimmy Choo pro rok 2015. Ovocno-květinový mix se otevírá svěžími tóny rybízu, citrusů a ostružin. Složení obohacuje opojná vůně růže, pižma a santalového dřeva.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Toaletní voda Jimmy Choo je květinově-ovocná vůně pro ženy a dívky, která se otevírá tóny zázvoru a hrušky v kombinaci se zelenými tóny. V srdci vůně se ukrývá opojná orchidej a růže a v závěru vůni fixují dřevité tóny. Na trh byla uvedena v roce 2012.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Moderní, květinová, sladká, medová vůně pro ženy – to je Illicit od značky Jimmy Choo pro všechny dívky a ženy, které jsou sebevědomé, ví co chtějí a jdou si za svým cílem. Vůně je určena pro ženy, které jsou svůdné, rády riskují a žijí život naplno. Vůně byla uvedena na trh v roce 2015.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Slavný, vysoce postavený návrhářský dům bot značky Jimmy Choo přichází na trh s novou vůní „Man“. Tato vůně je pro muže s vytříbeným vkusem pro styl, pro muže, kteří jsou sofistikovaní a oslňují sebevědomím. Tváří vůně se stal slavný herec Kit Harington, který ztělesňuje pravou tvář vůně „Man“.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Urban Hero je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlavu tvoří černý pepř a kaviárový citrus (finger lime); australské ovoce, které voní po pampeliškách. V srdci ucítíte růžové dřevo (palisandr) a vetiver. Kompozici uzavírá kůže a šedá ambra. Vůně byla uvedena na trh v roce 2019.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Joop! Homme je vyjádřením mužské smyslnosti. Je plná fascinující originality a kontrastů. Oslavuje všechny aspekty mužské osobnosti. Smyslná, vysoce kreativní, expresivní vůně. Pod vyrovnaným povrchem doutná mohutný oheň. Vůně byla uvedena na trh v roce 1989.
můžete mít 11.6. - 12.6.
V roce 2006 uvedla na trh značka Juicy Couture svoji první vůni pro ženy, kterou pojmenovala shodně – Juicy Couture. V této vůni se v úvodu snoubí ovocné tóny v podání meruňky, melounu, jablka a tóny hyacintu a mučenky.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Toaletní voda Bois d'Ambre od Karla Lagerfelda je elegantní, stylová a ušlechtilá parfémová kompozice patřící do skupiny orientálně-ambrových vůní. Akordy této nádherné toaletní vody inspirují muže k dosažení nových cílů. Dodává jeho image přirozené a jedinečné kouzlo.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Karl Lagerfeld Classic je klasický parfém v pravém smyslu slova – první pánská vůně Karla Lagerfelda z roku 1978. Lagerfeld jí předal své jméno, formu a své vnitřní charizma. Je to orientálně-dřevitá vůně s tabákovým nádechem.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Fleur D´Orchidée z kolekce Les Parfums Matiéres je květinová vůně pro ženy. Otevírá se grepovými tóny a essencí z květů hořkého pomeranče. Poté přechází do akordů sambackého jasmínu, orchideje a růžového pepře. Na závěr se rozvoní cedrové dřevo, fazole tonka a pačuli.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Karl Lagerfeld For Him je svěží, fougerová vůně pro všechny muže, kteří milují dobrodružství a volnost. Ukrývá v sobě v úvodu levanduli a mandarinku, v srdci fialku a zelené jablko a v závěru vůně santalové dřevo a ambru. Na trh byla uvedena v roce 2014.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Flower By Kenzo Poppy Bouquet je parfémová voda pro ženy, které chtějí kvalitní vůni. Úvodní tón s hruškou nashi ukazuje kompozici jako šťavnatou a medově sladkou. V ušlechtilém srdci se prolínají gardénie s bulharskými růžemi. Závěrečný tón vás jemně zahalí do hřejivého základu.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Protože červený mák nemá žádnou vůni, Kenzo pro něj jednu vytvořil. Moc jedinečné, silné, prosté a smyslné květiny. Flower By Kenzo – květina ve městě. Vždy krásná svou jednoduchostí, křehká a silná, nepředvídatelná. Zrodit se, růst, kvést, zářit. To jsou čtyři etapy života vlčího máku.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Kenzo Homme Intense, toaletní voda inspirovaná intenzitou moře a klidem mořského vánku. Svěžest růžového pepře a kořeněných tónů ve spojení s mořským vánkem kontrastuje s teplem fíkovníku, vetiveru a akordu santalového a akigalového dřeva, jako slaná kůže prohřátá sluncem.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Lacoste L. 12. 12. Blanc Eau Intense je pánská kořeněná toaletní voda pro moderní muže. Osvěžující, jiskřivá mandarinka se snoubí s kurkumou a kardamome, doplněná o harmonický dotek levandule a šarmantní, osvěžující aroma muškátové šalvěje.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Lacoste L. 12. 12. Rose Eau Intense je květinová toaletní voda pro ženy. Okouzlující, intenzivní, nespoutaná – ale i něžná a velmi ženská. Taková je toaletní voda, která se otevírá impozantním spojením pikantního černého pepře s jemným bílým čajem a svěží mandarinkou.
můžete mít 11.6. - 12.6.
L´Homme Lacoste Intense je dřevitě-kořeněná vůně pro muže uvedená v roce 2018. Hlava obsahuje svěží citrusy a rebarboru. V srdci se snoubí zázvor, černý pepř, jasmín, mandle, hedion a ananas.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Lacoste Match Point Cologne je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Lacoste vždy porušoval konvenci, aby hrál podle vlastních pravidel. Hodnota, která nás zve, abychom viděli život jako sport, ve kterém vyzkoušíte všechno a budete se řídit vlastní intuicí. Match Point je změna pohledu, nové setkání.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Lalique Pour Homme Lion je orientálně-dřevitá vůně od značky Lalique Parfums. Luxus v kombinaci s jiskřením plným svůdnosti skvěle vystihuje charakter vůně, která v sobě spojuje citrusové tóny doplněné rozmarýnem a levandulí v hlavě vůně a květinové srdce obohacené o cedrové dřevo.
můžete mít 11.6. - 12.6.
Lanvin Eclat D'Arpege Sheer je lehká vůně stvořená pro skvělou náladu a bezstarostný den. Tentokrát se tvůrci přiklonili k exotice a úvodní tóny přenechali mandarince s tropickým dračím ovocem a jemnými poupaty bílého lotosu.
můžete mít 11.6. - 12.6.