Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1221979

MAXXO T2 H.265 + Wi-Fi adaptér

MAXXO T2 H.265 + Wi-Fi adaptér

DVB-T2 set-top box s certifikací ČRA pro příjem digitálního pozemního vysílání s Wi-Fi adaptérem. Podpora kodeku HEVC/H.265, Full HD, funkce nahrávání na externí USB paměť, Timeshift, media přehrávač AVI / MKV / MP3 / JPG a další, YouTube, Dolby Digital menu v češtině, připojení HDMI i Scart, Loop Out, koaxiální audio výstup. Celý popis
Produkt se již neprodává
820 Kč
Zboží od: MALL
820 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
10. 1. 2021
Zdeněk Malý
Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, jestli tento set top box podporuje červené tlačítko? Dekuji
12. 1. 2021
M Nikola Pelz
Dobrý den, funkce červeného tlačítka není u tohoto modelu dostupná. Aktuální nabídka s funkcí HbbTV: https://www.mall.cz/set-top-boxy-dvb-t2?p%5BSMART_FEATURES_AND%5D%5B%5D=hbbtv
30. 10. 2020
Lukáš Kreuz
Po poslední aktualizaci Firmware mi přestal fungovat YOUTUBE, vše bez problému vyhledá, ale při spouštění písničky, nebo čehokoliv jiného napíše hlášku "načtení souboru selhalo"... Poradí prosím někdo...Díky
11. 12. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, pravděpodobně se jedná o chybu, která bude odstraněna v další aktualizaci. Doporučuji průběžně sledovat dostupné aktualizace zde: https://drive.google.com/drive/folders/0B52TYGb_gnqpY1Zhdno2VXVJT0U
28. 10. 2020
Lukáš Kreuz
Dobrý den, mám problém s youtube, po vyhledání konkrétní písničky, nebo čehokoliv jiného se nespustí a napíše to hlášku "stahování souboru selhalo"...Přitom Firmware mám aktuální...Děkuji za radu...
10. 12. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, nabídka obsahu na Youtube se v set top boxu od ostatních zařízení liší a některá videa nelze přehrát. Pokud se ovšem chyba objeví u každého videa, bude se pravděpodobně jednat o chybu firmware nebo aplikace. Nejnovější aktualizace najdete zde (doporučuji průběžně sledovat): https://drive.google.com/drive/folders/0B52TYGb_gnqpY1Zhdno2VXVJT0U
15. 5. 2020
Martin Krebes
Zdravim, problem pripojit se na wifi na poprve to slo po prepnuti na jinou sit uz nejde vubec pripojit ani na prvni funkcni tovarni nastaveni udelano, pise Obtain IP... Nejaka rada?
29. 5. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, ohledně uvedeného problému se prosím obraťte na technickou podporu dodavatele: eetpodpora@gmail.com Nikola Pelz www.MALL.cz
31. 3. 2020
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
MAM TENTO SET-TOP BOX OD SRPNA. NYNI PO CCA 5 MINUTACH PROVOZU, OBRAZ ZMIZI A OBJEVI SE " BEZ SIGNALU" CO MAM PROSIM UDELAT? NEBO JE TO NA REKLAMACI?
2. 4. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, doporučuji prověřit nastavení antény. Mohlo ve Vaší lokalitě dojít ke změně šíření signálu. Pokud je to možné, zkuste změnit její polohu, orientaci (horizontální/vertikální natočení podle vysílače) nebo lepší nasměrování na vysílač. Pokud má anténa vlastní nastavitelný zesilovač signálu, zkuste upravit úroveň zesílení, případně ho zcela vypnout. Vliv na příjem může mít též absence filtru mobilních 4G sítí. Variant je spousta a v podstatě každá provedená změna vyžaduje jako test přeladění. Pokud problém přetrvá, musí situaci zhodnotit odborný technik. Uvádím seznam techniků podle krajů: https://www.dvbt2overeno.cz/servisy Nikola Pelz www.MALL.cz